وزیر فرهنگ و ارشاد در حاشیه هیات دولت:

جشنواره فیلم فجر از امشب به صورت رسمی افتتاح می‌شود

تهران(پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت جشنواره فیلم فجر از امشب افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فیلم فجر از امشب به صورت رسمی افتتاح می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به چند خبر مهم فرهنگی و هنری گفت: با امید به خدا امشب ما اختتامیه جشنواره شعر فجر را داریم . اتفاق مهمی که امسال افتاد اسن بود که 30 استان درگیر موضوع جشنواره شعر شده‌اند. ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک ساختار جدید برای شعر از سال گذشته ایجاد کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به تفاوت‌های امسال و سال گذشته این جشنواره افزود: از سال گذشته شورای شعر شکل گرفته است که امسال جشنواره فجر با همکاری این شورا و معاونت فرهنگی ما بسیار خوب در تمامی نقاط کشور انجام شده است. همکاری خوبی با رسانه ملی به عمل آمده و با امید به خدا امسال در ماه مبارک رمضان هر شب در یک ساعت پر بیننده یک قسمت ازبرنامه‌های ضبطی این جشنواره پخش خواهد شد.

وی به شروع جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: امشب آغاز رسمی جشنواره فیلم فجر را خواهیم داشت. با اهتمامی که همکاران من در بخش داخلی و در بخش بین‌الملل داشتند با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شدیم. امشب تلاش می‌کنیم چندی از جوایز مربوط به جشنواره را در بخش‌هایی که امکان انجام داوری‌ها بود و داوری‌ها انجام شده اهدا کنیم تا مراسم شب اختتامیه طولانی نباشد. بیش از هر شخصی طولانی بودن مراسم خود ما را اذیت می‌کرد.

اسماعیلی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در جهت پیشرفت این دوره ازمجموعه جشنواره‌های دهه فجر اظهار کرد: ان‌شاءالله خداوند کمک کند تا این برنامه‌هایی که برای جشنواره فجر داریم را اجرایی کنیم. ما در هفته پیش‌رو اختتامیه جشنواره تئاتر را داریم که با استقبال بسیار بی‌نظیر رو‌به‌رو شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص دیگر جشنواره‌های دهه فجر نیز گفت: جشنواره هنرهای تجسمی دیشب آغاز شده و جشنواره موسیقی بعد از دهه فجر آغاز خواهد شد. ان‌شاءالله در هفته آینده بحث کتاب سال را خواهیم داشت که برنامه آن با حضور آقای رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار