امام‌جمعه ملارد در دیدار اعضای شورای دانش‌آموزی و بسیج آموزش و پرورش:

تشکل‌های دانش‌آموزی می‌توانند ابزاری قوی برای تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان باشد

ملارد(پانا) - امام‌جمعه شهرستان ملارد، در دیدار دانش‌آموزان شورا و بسیج و جمعی از نخبگان، نقش شوراهای دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی را مانند یک بال تربیتی در مدارس دانست که ابزاری قوی برای تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان می‌تواند باشد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی می‌توانند ابزاری قوی برای تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خوبانی، امام‌جمعه ملارد در دیدار جمعی از نخبگان شورای دانش‌آموزی و بسیج آموزش و پرورش ملارد، با بیان این‌که استمرار هر انقلابی در گرو تربیت نسل پایبند به آن است، اظهار کرد: باید بتوانیم زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی باشیم، وقتی محور اصلی آموزش و پرورش، تربیت نسل تمدن ساز در تراز انقلاب اسلامی به عنوان افسران جهاد تبیین در آموزشگاه‌ها و مدارس، است، تربیت نسل تمدن‌ساز در تراز انقلاب اسلامی، الگوسازی هویت، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری، توانمندسازی و شبکه‌سازی،‌ شش وظیفه عمده تشکل‌ها و بسیج دانش‌آموزی است.

خوبانی عنوان کرد: دانش‌آموزان از مهم‌ترین سرمایه‌های کشور برای تمدن‌سازی و تحقق اهداف متصور در گام دوم انقلاب هستند. و آنان در کنار فراگیری دانش و تربیت می‌توانند بصیرت و بینش سیاسی خود را تقویت و افزایش دهند. بینش، آگاهی و بصیرت، سلاح دانش‌آموزان در برابر تهاجم فرهنگی است. بسیج و شوراهای دانش‌آموزی بازوان توانمند آموزش و پرورش برای تحقق اهداف متعالی سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی در مدارس هستند.

امام‌جمعه ملارد خاطرنشان کرد: ما به دنبال تربیت انسان کارآمد هستیم، این شاخصه‌های تربیتی برای جامعه مفید است برای داشتن تمدن اسلامی، قوی نمودن تعلیم و تربیت است و همچنین توانمندسازی جوانان و نوجوانان است تا از آسیب‌ها دور بمانند. توسعه تفکر بسیجی به ویژه دربین دانش‌آموزان موجب می‌شود تا جامعه از هرنوع آسیبی درامان بماند.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار