مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲:

طرح آرمان، فرصتی برای ارتباط هدفمند و افزون ظرفیت مدارس به مساجد است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ با بیان اینکه طرح شهید آرمان، ظرفیتی برای تحقق طرح های فرهنگی، تربیتی، علمی و آموزشی در مدارس است، آن را فرصتی در دسترس برای ارتباط هدفمند و افزون ظرفیت مدارس به مساجد عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح آرمان، فرصتی برای ارتباط هدفمند و افزون ظرفیت مدارس به مساجد است

پنجمین جلسه هم اندیشی طرح آرمان ۲ با حضور حسن فرازنده خالدی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران و با شرکت مدیران مدارس متوسطه در سالن کنفرانس شهید سلیمانی منطقه ۲ برگزار شد.

خالدی در این نشست گفت: طرح آرمان، فرصتی در دسترس برای ارتباط هدفمند و افزون ظرفیت مدارس به مساجد است با این طرح امکان بیشتری برای تحقق اهداف فرهنگی، تربیتی، علمی و آموزشی مدارس وجود دارد.

وی تصریح کرد: طرح شهید آرمان طرحی فرهنگی و تربیتی بوده که مرحله اول آن در مساجد به اجرا درآمده و از امروز مرحله دوم این طرح که قرار است پیوندی میان مسجد و نوجوانان باشد به اجرا درمی‌آید.

وی تاکید کرد: طرح شهید آرمان جایگزین هیچ یک از تشکلات مسجد نیست و این طرح به دنبال تقابل با آنان نبوده و تنها بخشی از فعالیت های نوجوانان را پوشش داده و حمایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: ایجاد و تقویت انگیزه برای تولیت امور فرهنگی توسط دانش آموزان و نوجوانان، افزایش حضور نیروهای خلاق و باانگیزه در مدارس و امکان افزایش دامنه فعالیتها از مدرسه به جامعه محلی و نیز ده‌ها فرصت دیگر از مزایای این طرح می‌باشد.

خبرنگار: دنیا محمدظاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار