مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵:

تمام عوامل اجرایی در انتخابات‌‌ به‌صورت جهادی پای کار هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در مناطق ۵ و ۲۲، عنوان کرد‌ تمام عوامل اجرایی در انتخابات به صورت جهادی پای کار ایستاده‌اند تا با حضور حداکثری مردم، انتخاباتی پُرشور رقم بخورد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تمام عوامل اجرایی در انتخابات‌‌ به‌صورت جهادی پای کار هستند

جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مناطق ۵ و ۲۲ با حضور اعضای ستاد اجرایی انتخابات، نمایندگان فرماندار، اعضای شورای نظارت، مسئولان سپاه و بسیج منطقه، شهردار منطقه ۵ و دیگر مسئولان برگزار شد.

محسن مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ و رییس ستاد برگزاری انتخابات در مناطق ۵ و ۲۲، ضمن تبریک ولادت امام جواد علیه‌السلام و ولادت امام علی علیه السلام، اعلام داشت که تمام عوامل اجرایی انتخابات به صورت جهادی پای کار هستند تا با توکل به خدای متعال انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم رقم بخورد.

وی افزود: امیدواریم از تاریخ 18 تا 20 بهمن‌ماه یک همایش بزرگ برای تمام عوامل اجرایی و پشتیبانی انتخابات برگزار شود تا در این همایش، مجریان توانمند و بی‌طرف و قانون‌مدار در امر برگزاری انتخابات با تمام وظایف خود در این حیطه آشنا شده و بتوانیم دست در دست هم یک انتخابات خوب و پرشور و بی‌نظیری برگزار کنیم.

در ادامه مطلبی به تبیین موضوعات مختلفی از جمله راهبردهای مقام معظم رهبری در‌خصوص انتخابات، سلامت و امنیت انتخابات، تقویت امور مربوط به فن‌آوری اطلاعات برای احراز هویت، ایجاد فضای همدلی و دوستی و همکاری در برگزاری انتخاباتی سالم، ایجاد رفاه عمومی و حل مشکلات مردم و افزایش نشاط عمومی و جهاد تبیین و ایجاد شور و شوق برای رای‌اولی‌ها در منطقه که باعث مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات می‌شود، پرداخت.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات منطقه، بیان کرد: تعداد ۲۴۸ صندوق در منطقه ۵ در ۲۸ ناحیه و ۳ بخش و همچنین ۱۱۰ صندوق در منطقه ۲۲ در ۹ ناحیه و یک بخش مستقر خواهند شد.

در پایان تمام اعضای حاضر در جلسه به ایراد سخن پرداختند و ملزومات، نقطه نظرات و راهکارهای خود را در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات و هماهنگی‌های لازم بیان داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار