دختران منطقه 5 برسکوی نخست مسابقات بدمینتون شهر تهران ایستادند

تهران (پانا) - دختران منطقه 5 در مسابقات بدمینتون قهرمانی دانش‌آموزان متوسطه دوم شهر تهران در مسابقات دوبل بر سکوی اول ایستادند.

کد مطلب: ۱۴۳۴۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دختران منطقه 5 برسکوی نخست مسابقات بدمینتون شهر تهران ایستادند

مسابقات بدمینتون قهرمانی دانش آموزان شهر تهران در مقطع متوسطه دوم دختران، یادواره شهدای شاخص و شهدای دانش آموز و گرامیداشت دهه فجر به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۷ و با حضور 10 تیم و 53 بازیکن در قسمت تیمی و آزاد برگزار شد و پس از انجام 84 مسابقه، تیم منطقه 5 موفق به کسب مقام دوم تیمی شد و همچنین در قسمت مسابقات دوبل نیز منطقه 5 خوش درخشید و مقام اول را از آن خود کرد.

شایان ذکر است در قسمت دوبل، در یک رقابت حساس و نفس گیر، رژینا لطیفیان و سحر حسین زاده موفق به کسب مقام نخست این دوره از مسابقات شدند و همچنین تیم آموزش و پرورش منطقه 5 نیز به سرپرستی فاطمه کردی؛ مدیر دبیرستان پرفسور حسابی و به مربیگری رعنا دلاوری و ونوس الهاکی با تلاش و تخصص فنی بالا و با اختلاف کیفی ناچیز به مقام نائب قهرمانی مسابقات قهرمانی بدمینتون شهر تهران دست پیدا کردند.

در پایان مراسم اختتامیه و توزیع مدال‌ها با حضور هرمین آرمین مهر؛ داور المپیک پاریس، متین رضوی؛ کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۵، مربیان و سرپرستان و اولیای بازیکنان و دیگر همراهان و دانش آموزان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار