مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع مدیران متوسطه؛

باید تلاش کنیم تا بهترین نتایج‌ در ساحت‌های مختلف تربیتی و آموزشی حاصل شود

نیشابور (پانا) - جلسه مدیران مدارس متوسطه نظری شهرستان نیشابور با هدف هم‌اندیشی، تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی در محل سالن جلسات دبیرستان نمونه حسینیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
باید تلاش کنیم تا بهترین نتایج‌ در ساحت‌های مختلف تربیتی و آموزشی حاصل شود

معاون مدیر‌کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی‌داشت میلاد باسعادت امام جواد (ع)، گفت: نیمی از سال تحصیلی را پشت سر گذاشته‌ایم، امتحانات به پایان رسیده و امروز باید ارزیایی لازم انجام شود تا بتوانیم در نیمه دوم سال عملکرد بهتری را شاهد باشیم.

سید‌مهدی قاضی با اشاره به اجرای طرح خواهر‌خواندگی در مدارس نیشابور، افزود: هیچ مدرسه‌ای مستقل نیست و برنامه‌های مدرسه حول طرح و برنامه‌های تبیین شده اجرا می‌شود و خدا را شاکریم که امروز شاهد اجرای برنامه‌های متنوع در طرح‌های مختلف در این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری بیش از ۶۰۰ نیروی جدید به سیستم تعلیم و تربیت نیشابور اضافه شد و باید با طرح موضوع، خرد جمعی و تبادل نظرات کمک کنیم تا بهترین نتایج ممکن در ساحت‌های مختلف تربیتی و آموزشی حاصل شود.

وی افزود: آموزش در مدارس به‌ویژه در متوسطه دوره دوم دارای اهمیت خاصی است، به هیچ عنوان نباید تعطیل شود و هیچ کدام از برنامه‌های ما نباید تحت تاثیر هیچ برنامه‌ای قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: طرح چهارده صفر دو با محوریت انتخابات با تهیه تولید محتواهای مختلف توسط تشکل‌های دانش‌آموزی برای آگاهی دانش‌آموزان در حال برنامه‌ریزی و اجرا می‌باشد که می‌تواند بسیار تاثیر‌گذار باشد.

‌دانش‌آموز خبرنگار: طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار