گرامیداشت هفته هوای پاک در مدارس نیشابور

نیشابور (پانا) - مراسم نمادین گرامیداشت هفته هوای پاک در مدارس نیشابور، در دبستان موسوی راد با اجرای مراسم‌های مختلف و برگزاری نمایشگاه نقاشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته هوای پاک در مدارس نیشابور

سید مهدی قاضی، مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر اهمیت موضوع هوای پاک، در جمع دانش آموزان گفت: فرزندان ما رفتار ما را با طبیعت قضاوت خواهند کرد پس بیایید در حفظ محیط زیست، گام های موثری برداشته و دین خود را به طبیعت ادا کنیم.

سید مهدی قاضی به نقش تاثیرگذار مسئولین در حفظ هوای پاک پرداخت و افزود: اگر شهروندان، دانش آموزان و اولیا، قدر نعمت هوای پاک را بدانند و هرکدام از شما دانش آموزان با نقش پذیری درست، در این مسیر مهم کمک کنید، اتفاقات مهمی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: هوای پاک، مسئول پاسخگو و شهروند مسئول به عنوان شعار هوای پاک شناخته می شود و این مراسم مقدمه ای است برای اینکه احساس تکلیف نسبت به سلامتی، حیات و زندگی پاک داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان به استفاده صحیح از انرژی پرداخت و خاطرنشان کرد: مصرف درست انرژی باید در تمام خانواده ها نهادینه شود و در همین راستا دو آموزشگاه فردوسی و شاهد غرویان به عنوان مدارس محیط زیستی در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه نقاشی دانش آموزان با موضوع هوای پاک برپا شد، درخت نمادین هوای پاک کاشته شد، اتاق بهداشت آموزشگاه افتتاح و از دانش آموزان برگزیده آموزشگاه تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار:طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار