معاون تربیتی آموزش و پرورش منطقه ۴‌:

داشتن دانش‌آموزانی شاداب و موثر از مسیر تحصیل، تهذیب و ورزش می‌گذرد

برگزاری مسابقه کاراته با حضور ۲۰۰ پدر و پسر در مجموعه ورزشی شهید عراقی منطقه ۴

تهران ( پانا ) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی نقش موثری در ایجاد روحیه شور و نشاط در افراد دارد؛ جامعه‌‌ شاداب را در گرو داشتن دانش‌ آموزان شاداب دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۲۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
داشتن دانش‌آموزانی شاداب و موثر از مسیر تحصیل، تهذیب و ورزش می‌گذرد

همزمان با میلاد امیرالمومنین(ع) و روز پدر به همت معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی و کارشناسی تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه ۴ مسابقات ورزشی ویژه پدر و پسر با حضور ۲۰۰ نفر در مجموعه ورزشی شهید عراقی این منطقه برگزار شد.

سید‌جواد فیاضی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی دارد، تصریح کرد: فعالیت‌های ورزشی نقش موثری در ایجاد روحیه شور و نشاط و شادابی در جامعه دارند. جامعه‌ای شاداب است که به ورزش آن توجه شود و داشتن دانش‌آموزانی شاداب و موثر از مسیر تحصیل، تهذیب و ورزش می‌گذرد. وقتی دانش‌آموزان در رقابت‌های ورزشی در کنار والدین خود شرکت می‌کنند این فعالیت اثر گزار و ارزشمند‌تر می‌شود و در واقع تحقق ساحت زیستی - بدنی سند تحول بنیادین با مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در فعالیت‌های بدنی و شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی و فراهم کردن بستر مناسب صورت می‌گیرد.

مجید اصغر‌زاده، کارشناس مسئول تربیت‌بدنی منطقه با بیان اینکه ورزش یکی از عوامل بسیار موثر در مدیریت اوقات فراغت است، اظهار کرد: در واقع مدیریت زمان، می‌تواند دانش‌آموز را از دنیای مجازی و آسیب‌های اجتماعی دور کند و در پر کردن بهینه اوقات فراغت و مدیریت زمان دانش‌آموز به‌خصوص با حضور والدین نقش اثر گذاری دارد.

وی افزود: ورزش در مدارس فرصتی برای شکوفایی و کشف استعداد دانش‌آموزان و همچنین ایجاد نشاط در مدارس بشمار می‌رود. بنابراین ما در برنامه‌ریزی‌ها تلاش کردیم از ظرفیت خانواده‌ها برای غنی‌سازی فعالیت‌های تربیتی و ورزشی استفاده کنیم زیرا حضور خانواده‌ها هم به‌عنوان مشوق برای دانش‌آموزان و هم به غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها کمک می‌کند.

این مسابقات با حضور ۲۰۰ پدر و پسر ورزشکار در رشته ورزشی کاراته به‌مناسبت روز پدر برگزار شد. در این مسابقات ورزشی پدران و پسران در قسمت‌های مختلف به رقابت پرداختند و روزی شاد برای خانواده‌ها رقم خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار