امام جمعه و استاندار اردبیل درگذشت استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند

اردبیل(پانا) - امام جمعه و استاندار اردبیل با انتشار پیام های جداگانه درگذشت استاندار فقید استان آذربایجان شرقی را به خانواده آن زنده‌یاد و مردم این استان تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۴۴۲۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه و استاندار اردبیل درگذشت استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند

در پیام‌ تسلیت آیت‌الله سیدحسن عاملی ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آمده است: با تاسف، تحسر و تاثر فراوان از ارتحال چهره آشنای جبهه‌های جنگ و جهاد و پاسدار راستین ارزش‌های انقلاب اسلامی جناب آقای زین العابدین رضوی خرم (عطر الله مرقده) مطلع شدیم. زندگی آن مرحوم تماماً وقف اسلام، انقلاب اسلامی و عزت کشور بود، ایشان شخصیتی متواضع، مدیری پرتوان، مجاهدی خستگی‌ناپذیر، فرماندهی مخلص و جانبازی بی‌ادعا بود.

امام جمعه اردبیل در این پیام برای خانواده این عزیز از دست رفته و اهالی معظم تبریز تسلیت عرض گفته و از خداوند متعال بالاترین عنایات را برای آن دوست عزیز و محبوب مسالت کرده است.

در پیام تسلیت سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل هم آمده است: درگذشت جناب آقای زین‌العابدین رضوی خرم، سردار عاشورایی، جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس، استاندار جهادی و کارگزار لایق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و هم‌نشینی با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

گفتنی است عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی که به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری بود ، روزشنبه درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار