کارشناس آموزش حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

طبیعت خانه همه ماست

مشهد(پانا)- کارشناس آموزش حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت طبیعت متعلق به همه موجودات است و همه مردم باید نسبت به طبیعت، احساس مسئولیت کنند و بدانند که طبیعت خانه همه آنهاست.

کد مطلب: ۱۴۴۲۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
طبیعت خانه همه  ماست

سعید فرهمندتبار گفت: هرگونه تخریب محیط زیست، تیشه زدن به ریشه خود انسان ها است. ما باید این حس را در خود ایجاد و تقویت کنیم که علاوه بر لذت بردن از مواهب طبیعی، وظیفه حفاظت از آن را هم برعهده داریم.

وی ادامه داد: محیط زیست یعنی همه عناصر آب، خاک، هوا و انرژی که تشکیل دهنده مسائل محیط زیستی ماست و همه ما شهروندان جامعه باید آن را بشناسیم.

فرهمندتبار گفت: دانش آموزان باید در مورد مسائل محیط زیستی شناخت بیشتری پیدا کنند و در راه آن قدم های مثبتی بردارند. امروز اگر ما بدانیم که وضعیت بارندگی در کشور و حتی استانمان خیلی خوب نیست و کاهش بارندگی داریم مسلما سعی می کنیم با همین مقدار کم منابع آبی باقیمانده درست استفاده کنیم و آن را آلوده نکنیم و تولید فاضلاب زیاد نکنیم.

وی گفت: در شهر مشهد حدود ۳ ونیم میلیون نفر زندگی می کنند. اگر از حمل و نقل و خودروهای عمومی استفاده شود شهری عاری از آلودگی را برای خود و بقیه شهروندانمان خواهیم ساخت.

فرهمندتبار در پایان گفت: امیدوارم دانش آموزان بتوانند در راستای حفظ محیط زیست برای خودشان و نسل های آینده بهترین کار را انجام دهند.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار