مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:

ساکنان ۱۵۹ روستا در استان در دولت سیزدهم از نعمت گاز برخوردار شدند

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت ساکنان ۱۵۹ روستای این استان در دولت سیزدهم از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ساکنان ۱۵۹ روستا در استان در دولت سیزدهم از نعمت گاز برخوردار شدند

میرسعید سیدمتین، مدیرعامل شرکت گاز اردبیل اظهار کرد: حدود ۴۰ سال از احداث اولین خط انتقال گاز به استان اردبیل می‌گذرد و توسعه زیرساخت‌های گاز در بخش‌های صنعتی و کشاورزی طی سال‌های گذشته به یکی از مطالبات مردم و مسئولان تبدیل شده بود و دولت سیزدهم در اجرای پروژه‌های زیرساختی تامین گاز پایدار مشترکین، صنایع و شهرک گلخانه‌ای مغان عملکرد درخشانی دارد.

وی گفت: اجرای خط دوم انتقال گاز از چلوند گیلان به اردبیل به‌موازات خط ۳۰ اینچ موجود و به‌طول ۵۵ کیلومتر، اجرای فاز ۲ خط انتقال گاز ۱۶ اینچ پارس‌آباد - شهرک گلخانه‌ای به‌طول ۲۶ کیلومتر ، احداث CGS سوم شهرستان اردبیل و فاز اول پروژه گازرسانی به بزرگترین شهرک گلخانه‌ای کشور به‌طول ۷۶ کیلومتر به قطر ۲۴ اینچ از سه‌راهی نیروگاه تا گرمی از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

مدیرعامل شرکت گاز استان نیاز صنایع و واحدهای کشاورزی و شهرک‌های گلخانه‌ای به گاز را یادآور شد و افزود: تسریع اجرای خط انتقال گاز دوم استان از چلوند به اردبیل با هدف تقویت زیرساخت‌های انرژی در استان مورد تاکید است و هرگونه هماهنگی لازم برای شتاب‌ اجرای این پروژه بلافاصله انجام می‌گیرد.

سیدمتین ادامه داد: پس از گذشت قریب به ۲۹ ماه از زمان فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۴۲ هزار مشترک جدید به جمع مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در استان اردبیل افزوده شده و شمار مشترکان گاز به بیش از ۵۵۹ هزار مشترک رسیده است.

وی در خصوص عملکرد این شرکت در شبکه‌گذاری گاز بیان کرد: در دوره ۲۹ ماهه خدمت دولت سیزدهم ۵۶۱ کیلومتر به امتداد شبکه‌های تغذیه و توزیع در استان افزوده و میزان شبکه‌گذاری خطوط لوله گاز به بیش از ۱۰ هزار و ۷۶۸ کیلومتر رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار