تمام روستا‌های اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند

اردبیل(پانا) - مدیر عامل شرکت گاز اردبیل خبر داد تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار اردبیلی سال آینده از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تمام روستا‌های اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند

به گزارش شرکت گاز اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: استان اردبیل به لحاظ برخورداری ۱۰۰ درصدی خانوار شهری و ۹۶ درصدی خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی جزو استان‌های سبز از لحاظ گازرسانی است.

او افزود: تمامی ۲۹ شهر استان اردبیل گازدار هستند و در سال آینده نیز تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را یک هزار و ۳۷۴ روستا عنوان کرد و گفت: این تعداد روستا قریب به ۹۶ درصد از خانوار روستایی که بیش از ۱۳۶ هزار مشترک است را شامل می‌شود و در سال آینده نیز با بهره مندی ۱۱۰ روستای در دست اجراء پروژه‌های گازرسانی به روستا‌ها در سطح استان به اتمام خواهد رسید.

اسماعیلی افزود: در ۱۱ ماهه ابتدایی امسال بیش از ۱۹ هزار و ۲۱۱ مشترک جدید در بخش‌های شهری و روستایی جذب این شرکت شده است که در همین راستا تعداد مشترکان گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۰۸ هزار ۹۹۷ مشترک رسیده است.

او در خصوص عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون به میزان ۲۲۱ کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی این استان اضافه شده است که با این وجود میزان شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تا کنون به بیش از ۹ هزار و ۸۴۷ کیلومتر رسیده و تعداد ۵ هزار و ۷۹۰ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان تا کنون به ۲۴۳ هزار و ۷۸ انشعاب رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان در پایان با بیان اینکه حادثه در کمین مشترکین سهل انگار است از کلیه مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد ضمن رعایت الگوی مصرف بهینه به توصیه‌های ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز نیز توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه نشتی بلافاصله پنجره‌های را باز و از روشن کردن وسایل گازسوز و سایر وسایل برقی خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار