استاندار قم:

اهمیت سرنوشت یک دانش‌آموز برای من از همه پروژه‌های عمرانی بالاتر است

قم (پانا) - استاندار قم گفت همه دستگاه‌ها ملزم به همکاری جدی و جهادی با آموزش و پرورش برای حل مشکلات هستن، چرا که اهمیت سرنوشت یک دانش‌آموز از پروژه‌های عمرانی بالاتر است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت سرنوشت یک دانش‌آموز برای من از همه پروژه‌های عمرانی بالاتر است

سید محمد آقامیری، استاندار قم شامگاه سه شنبه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم، با بیان اینکه مسایل مرتبط به تربیت و پرورش و آموزش، مهمترین اولویت کاری‌ ماست، اظهار کرد: پیگیری تربیت و سرنوشت یک دانش آموز برای بنده از همه پروژه های مهم و اولویت دار استان از جمله منوریل و... مهمتر است. زیرا سرنوشت نسل نوپای کشور است که سرنوشت و آینده کشور ما را رقم می زند.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای آموزش وپرورش استان لازم الاجرا است، گفت: باید مراقب دانش آموزان و حوزه آسیب‌های اجتماعی باشیم. همه دستگاه ها ملزم به همکاری جدی و جهادی با آموزش و پرورش برای حل مشکلات هستند. قطعا اگر در آینده دانشگاه و دانشجوی انقلابی و تمدن ساز می‌خواهیم باید پی ریزی آن را در مدارس دنبال کنیم.

آقامیری اظهارکرد: نباید اجازه بدهیم که یک دانش آموز به هر دلیلی محیط مدرسه را ترک کند. باید تلاش کنیم که آنان را در محیط تربیتی خود حفظ کنیم و با استفاده از توان نیروهای نخبه و جهادی و استفاده از همه ظرفیت‌های علمی و فرهنگی و مشاوره ای در قم از رشد آسیب‌های اجتماعی در بین نسل جوان و نوجوان جلوگیری کنیم.

استاندار قم بیان کرد: یک طرح بزرگ تربیتی و پرورشی را در استان در دستور کار داریم که در آن فعالیت همه جانبه و برنامه ریزی شده آموزشی و پرورشی را از سن 5 سال به بالا کلید بزنیم که در این راستا از همه ابزارهای لازم بهره می‌بریم ولی قطعا همه این امور، فوق برنامه است و برنامه اصلی باید درشورای آموزش و پرورش دنبال شود.

وی از 10 برابر شدن اعزام های راهیان نور به عنوان نماد توجه خاص دولت در استان قم برای رشد معنوی دانش آموزان، خبر داد و گفت: این رشد صرفا در حوزه دانش آموزی بود و در عرصه دانشجویی نیز شاهد رشد اعزام های چند برابری خواهیم بود ولی باید توجه داشته باشیم که همه ما در این عرصه باید تلاشگر و کوشا باشیم.

وی از برگزاری جلسات مستمر و نظارت عالی بر اجرای مصوبات شورا و همچنین نظارت قرارگاهی در این حوزه، در آینده نزدیک خبرداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار