مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست:

دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سازمان محیط زیست ابلاغ شد

تهران (پانا) - مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستور العمل اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سازمان محیط زیست ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، نجمه کمالی اصل، مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر گفت: دستور العمل جوانی جمعیت سازمان حفاظت محیط زیست به استناد ماده (2) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای اجرای سیاست های کلی "جمعیت" ابلاغی مقام معظم رهبری برای اجرا در ستاد و ادارات کل ابلاغ شد.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در مراکز استانها، اظهار : بر اساس این دستور العمل قرارگاه استانی جوانی جمعیت در مراکز استانها باید فعال شوند.

کمالی تاکید کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از تمام ظرفیت ها برای اجرای قانون جوانی جمعیت استفاده کرده و خواهد کرد و از ادارات کل حفاظت محیط زیست استانها، خواست با شناسایی همکاران فاقد منزل مسکونی و معرفی آنها به وزارت راه و شهر سازی برای تامین مسکن اقدام و پیگیری کنند.

راه‌اندازی اتاق مادر و کودک

مشاور امور زنان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی اتاق مادر و کودک در ساختمان مرکزی سازمان خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال مادران فضایی برای استراحت و شیردهی به نوزادان در ساختمان اصلی سازمان پیش بینی شده است.

کمالی از اجرایی شدن دورکاری مادران دارای فرزند در سازمان خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال مادران دارای فرزند زیر 2 سال در اولویت دورکاری برای مادران در سازمان اختصاص پیدا کند. در این ارتباط معاونین ، مدیران کل در ستاد و استانها ضمن فراهم نمودن بستر لازم برای دورکاری همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی از برگزاری بیش از 30 ساعت دوره آموزشی در حوزه خانواده و به میزان بیش از 17 هزار نفر ساعت، آموزش به منظور تحکیم خانواده و توان افزایی در سازمان خبر داد و گفت: برای برگزاری دوره های آموزشی خانواده بر اساس بند ح تبصره 9 قانون بودجه برای ستاد و استانها اعتبارات اختصاص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار