برگزاری چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان چناران 

چناران (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش چناران گفت مرحله شهرستانی چهل و دومین مرحله مسابقات قرآن، عترت و نماز چناران با حضور 2 هزار دانش آموز دختر و پسر برگزیده مدارس شهرستان از مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه و در 12رشته در سالن معلم اداره آموزش و پرورش و دارالقرآن الکریم این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان چناران 

علیرضا عمارلو افزود: این تعداد دانش آموز برگزیده از بین 20 هزار شرکت کننده مرحله مدرسه در رشته‌های آوایی و پژوهشی هستند که توانستند به این مرحله راه پیدا کنند.

وی افزود: در پایان این مسابقات ۲۴۳ دانش‌آموز دختر و ۲۷۰ دانش‌آموز پسر در مرحله شهرستانی در رشته‌های آوایی شامل قرائت، ترتیل، حفظ ویژه و حفظ عمومی، اذان و مداحی ویژه پسران و دعاخوانی ویژه دختران همچنین رشته‌های پژوهشی شامل مفاهیم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و گفتمان مهدوی، احکام و انشای نماز در کلیه مقاطع تحصیلی موفق به کسب رتبه شدند که از بین منتخبان پسر و دختر دوره متوسطه اول و دوم نفرات برتر بعد از حضور در دوره‌های آماده سازی دارالقرآن الکریم به مسابقات مرحله استانی اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی استانی این مسابقات در اواخر فروردین ماه 1403 در شهرستان زبرخان نیشابور برگزار می‌شود.

عمارلو گفت: برای نخستین بار گروه تواشیح منتظرالمهدی پسران و گروه تواشیح زهرائیون دختران دارالقرآن الکریم ضمن شرکت در مسابقات مدیحه سرایی استان موفق به کسب رتبه عالی در سطح استان شدند.

این دوره از مسابقات به همت دارالقرآن الکریم شهرستان چناران و با همکاری مجموعه مدیریت و معاونت پرورشی و کارشناسی قرآن، عترت و نماز شهرستان برگزار شده است‌.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار