اعلام جزئیات اجرای برنامه زنگ آسمانی در مراسم صبحگاهی مدارس

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز جزئیات اجرای برنامه زنگ آسمانی در مراسم صبحگاهی مدارس را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات اجرای برنامه زنگ آسمانی در مراسم صبحگاهی مدارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز پیرامون جزئیات اجرای برنامه زنگ آسمانی که با مشارکت رادیو قرآن به منظور پخش در مراسم آغازین مدارس تهیه و تنظیم شده است، اظهار کرد: یکی از فرصت های تربیتی و آموزش های هدفمند قرآنی در مدارس سراسر کشور، مراسم آغازین است که به همت مدیران، مربیان و معاونین پرورشی مدارس و همچنین نقش آفرینی دانش آموزان در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: محتوای مراسم آغازین مدارس براساس مناسبت ها و ایام مختلف، متنوع و گوناگون است که به تناسب زمان ها و روزها برنامه ریزی و اجرا می شود از جمله؛ سه شنبه های مهدوی، چهارشنبه های امام رضایی و سایر مناسبت ها.

باقری بیان کرد: با اجرای برنامه زنگ آسمانی که با مشارکت رادیو قرآن برگزار می شود بنا داریم محتوای قرآنی مراسم آغازین را به صورت هدفمند و از پیش طراحی شده با اهداف مشخص برنامه ریزی و تولید کنیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز ادامه داد: در این برنامه که به مدت ۵ دقیقه صبح ها ساعت ۷.۳۰ دقیقه از رادیو قرآن پخش خواهد شد، آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان تلاوت خواهد شد و سپس توسط یکی از اساتید نکات اخلاقی و تربیتی همچنین مفاهیم آیات تلاوت شده، بیان می شود و در پایان نیز تعدادی سوال از محتوای اجرا شده مطرح خواهد شد که دانش آموزان می توانند به این سوالات به صورت پیامکی پاسخ دهند و به قید قرعه به تعدادی از دانش آموزان به صورت هفتگی جوایزی اهدا می شود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که ساعت آغازین مدارس گاهی متفاوت خواهد بود، کانالی در شبکه دانش آموزی شاد و ایتا با عنوان زنگ آسمانی راه اندازی کرده ایم که مدیران مدارس، معاونین پرورشی و مدیران مدارس می توانند محتوای برنامه را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار