افتتاح مرکز جامع آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی - تربیتی فریدون‌شهر

اصفهان (پانا) - اولین مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی - تربیتی فریدون‌شهر به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۰۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز جامع آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی - تربیتی فریدون‌شهر

مرکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله به‌هنگام رشدی - تربیتی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان، مدیر آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد؛ این مرکز به‌عنوان اولین مرکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله بهنگام رشدی - تربیتی شهرستان فریدون‌شهر به بهره‌برداری رسید.

روح‌الله خزائی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آموزش‌وپرورش استان اصفهان، در آیین افتتاحیه این مرکز اظهار کرد: استقرار برنامه ملی سنجش نوآموزان بدو ورود به‌پیش دبستان و دبستان از اولویت‌های مهم آموزش‌وپرورش است که بخش اعظمی از این برنامه در مراکز سنجش تحقق می‌یابد.

وی افزود: هدف از تشکیل این مرکز شناخت دقیق نیازها و ویژگی‌های رشدی و ظرفیت‌های جسمانی و روان‌شناختی کودکان و دانش‌آموزان است.

خزایی تأکید کرد: مأموریت اصلی مراکز سنجش غربالگری، تشخیص، مشاوره و پیشگیری مربوط به کودکان و دانش‌آموزان است که هدف از آن ارتقای سطح یادگیری و عملکرد تحصیلی فردی و اجتماعی کودکان است.

سید امین انوری، مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان فریدون‌شهر نیز در این آیین عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم در راستای ارتقای شاخص‌های کیفی توجه به سنجش بدو تحصیل دانش‌آموزان که قبلاً به‌صورت کوتاه برگزار می‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار