نومعلم خلاق اردبیلی:

بازی‌های آموزشی در تدریس، باعث تثبیت یادگیری در دانش‌آموزان می‌شود/فیلم

اردبیل (پانا) - یک نومعلم خلاق اردبیلی گفت بازی‌های آموزشی در تدریس، باعث تثبیت یادگیری در دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۰۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بازی‌های آموزشی در تدریس، باعث تثبیت یادگیری در دانش‌آموزان می‌شود/فیلم

سوین گلمرادی، نومعلم۲۲ ساله اردبیلی و شاغل در دبستان شهید سقایی ناحیه ۲ اردبیل است که در گفت وگو با پانا اظهار کرد: معلمی شغلی جالب و واقعا یک دنیای متفاوت است.

وی گفت: دنیای بچه ها علاوه بر اینکه دنیایی بدون دروغ و کلک است، یک دنیای دیگر است که این امر باعث ایجاد یک فضای صمیمی در کلاس درس می شود.

این نومعلم اردبیلی تصریح کرد: به خاطر علاقه شدیدی که به شغل معلمی و دنیای پرمهر و محبت بچه ها داشتم، این شغل شریف را انتخاب کردم.

گلمرادی ادامه داد: بچه ها مطالب آموزشی را با خلاقیت و بازی یاد می گیرند و این بازی‌های آموزشی باعث تثبیت یادگیری در آنها می شود و من از این روش‌ها نیز برای آموزش بهتر استفاده می کنم.

وی افزود: در کلاس هایم همچنین از ابزار آموزشی و فناوری و روش‌های خلاقانه برای تعمیق یادگیری دانش آموزان استفاده می کنم که این امر تاثیر بسزایی در روند آموزشی آنها دارد.

این نومعلم اردبیلی بیان کرد: رابطه من و بچه ها در کلاس، خیلی دوستانه و صمیمی بوده که این مسئله باعث می شود تا بچه ها فعالیت‌های چشمگیری از خود نشان دهند.

گلمرادی در پایان به علاقمندان شغل شریف معلمی توصیه کرد: چون معلمی دنیای متفاوتی است، کسانیکه می خواهند وارد این شغل شوند، بایستی علاوه بر علاقمندی به تدریس، بچه ها را نیز از صمیم قلب دوست داشته باشند.

خبرنگار دانش آموز: حسین خلیل وند

تصویربردار دانش آموز:امیر حسین رهبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار