برگزاری دوره توانمندسازی معلمان مراکز جامع در اردبیل

اردبیل(پانا) - رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اردبیل از برگزاری دوره توانمندسازی معلمان مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌هنگام رشدی و تربیتی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی معلمان مراکز جامع در اردبیل

محمد شفائی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اردبیل با اعلام این خبر اظهارکرد: با عنایت به تغییر رویکرد اجرای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی و لزوم آموزش نیروهای مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی، دوره توانمندسازی معلمان مراکز جامع استان در ۲۹ آذرماه سال جاری با حضور ۲۰ نفر از آموزگاران این مراکز در اداره آموزش و پرورش استثنایی این استان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزش‌های لازم جهت ارائه خدمات سنجش نوآموزان مورد هدف مراکز جامع به نیروهای جدید در حوزه‌های بینایی، شنوایی، مراقبت سلامت و آمادگی تحصیلی به صورت عملی ارائه و در پایان ارزیابی عملی انجام شد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان تصریح کرد: با توجه به ضرورت دقت و توجه در غربالگری و سنجش و تشخیص مشکلات نوآموزان مراجعه کننده، بایستی تمام آموزگاران با جدیت آموزش‌ها را دنبال نموده و امید است این مراکز به صورت قطب‌های علمی - تخصصی در نواحی و مناطق استان با جدیت و دقت تمام فعالیت کند.

گفتنی است سنجش نوآموزان از ۳ آبان در کشور آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار