تاکید رئیس ستاد انتخابات کشور بر نقش روابط عمومی‌ها در افزایش مشارکت

برای مقابله با سیاه نمایی‌ها، امید آفرینی کنید

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات کشور، مردم را مخاطب و میدان دار اصلی انتخابات دانست و از روابط عمومی ها خواست فراتر از چارچوب دیوان‌سالاری اداری، بیش از گذشته نسبت به افزایش مشارکت مردم در انتخابات، نقش آفرینی کنند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید رئیس ستاد انتخابات کشور بر نقش روابط عمومی‌ها در افزایش مشارکت

سید محمدتقی شاهچراغی امروز در همایش مدیران روابط عمومی استانداری‌ها که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: نقش روابط عمومی در استانداری ها نقش مکمل و محرک است و اساسا در حوزه روابط عمومی نمی توان در قالب دیوان‌سالاری اداری حرکت کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه روابط عمومی ها حلقه وصل بین رسانه‌ها و دستگاه‌ها هستند، افزود: تبیین هنرمندانه، به موقع و دقیق اقدامات دستگاه های اجرایی بر دوش روابط عمومی ها است و باید در این زمینه بهتر از گذشته عمل کنند.

شاهچراغی همچنین با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای افزایش مشارکت در انتخابات اضافه کرد: موضوعات امیدآفرین بومی و محلی که دولت سیزدهم توفیقات قابل ملاحظه ای داشته است، مورد تاکید قرار گیرد.

وی بر استفاده از ظرفیت صاحب نظران رسانه ای در روابط عمومی ها تاکید کرد و یادآور شد: روابط عمومی های استانداری ها باید با رسانه های استانی در ارتباط باشند و این نشست ها به طور مستمر انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور، مخاطب شناسی را از ظرافت‌های کار روابط عمومی ها برشمرد و ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در استان ها باید با مخاطب شناسی دقیق، به اطلاع عموم مردم رسانده شود تا فضاسازی‌های سوء و توطئه های دشمنان خنثی شود.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی باید تهدید ها را به فرصت تبدیل کنند، خواستار برگزاری نشست های متناوب با گروه های مورد اعتماد مردم شد تا تقویت کننده مشارکت در انتخابات شود.

وی جهاد تبیین را وظیفه خطیر روابط عمومی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با باور و عزمی که دارید، قطعا نقش موثری در ایجاد مشارکت حداکثری خواهید داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار