«مایکسابل» اسپانیایی به شبکه تهران رفت

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «مایکسابل» با گویندگی 30 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
«مایکسابل» اسپانیایی به شبکه تهران رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این سینمایی در گونه زندگینامه و درام محصول اسپانیا در سال 2021 قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی شیلا آژیر است. بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، سیما رستگاران، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، فاطمه صبا، مرضیه صفی خانی، بهروز علی محمدی، امیربهرام کاویانپور، مریم معینیان، بهمن هاشمی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و شیلا آژیر صداپیشه های این اثر بوده اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خوان ماری، فرماندار توسط یک گروه تروریستی کشته می‌شود. یکی از تروریست ها زندانی می‌شود و در زندان پشیمان می‌شود و از آنجا با همسر فرماندار ارتباط می‌گیرد تا به او اظهار ندامت کند و خواهان بخشش شود.

فیلمی خوش ساخت و تأثیرگذار درباره ی ابعاد حسی و روانی تروریسم است که به خوبی توانسته این ابعاد و وجوه مختلف موضوع را بررسی کند و فیلمنامه و کارگردانی و بازی ها همگی طوری طراحی و اجرا شده اند که اثری بسیار منسجم و یکدست را خلق کرده اند. فیلم برنده 18 و نامزد 45 جایزه از جشنواره های مختلف ملی و بین المللی مانند گویا و سن سباستین و ... شده است.

شبکه‌ تهران، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار