تظاهرات گسترده یمنی‌ها در محکومیت تجاوز آمریکا و انگلیس

تهران (‌پانا) - در استان‌های یمن به ویژه صنعا و نیویورک آمریکا تظاهرات گسترده‌ای در محکومیت حملات نیروهای آمریکایی و انگلیسی به یمن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تظاهرات گسترده یمنی‌ها در محکومیت تجاوز آمریکا و انگلیس

در پی حملات بامداد امروز نیروهای آمریکایی و انگلیسی به مواضع ارتش یمن، تظاهرات گسترده ای در شهرهای مختلف این کشور به ویژه صنعا برگزار شد.

شبکه الجزیره قطر گزارش داد که هزاران نفر از مردم یمن برای محکوم کردن حملات وحشیانه آمریکا و انگلیس و حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه علیه اشغالگران صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند.

شبکه العهد عراق نیز گزارش داد که هزاران نفر از مردم یمن با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ‌ به خیابان ها ریختند تا حمله وحشیانه آمریکا و انگلیس به کشورشان را محکوم کنند.

همچنین شبکه العربی قطر نیز گزارش داد که آمریکایی ها در شهر نیویورک به خیابان ها آمدند و حمله نیروهای آمریکایی به یمن را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین حملات رژیم اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم کردند و خواستار پایان دادن به این حملات شدند.

آمریکا و انگلیس پنجشنبه شب به وقت محلی (آمریکا) در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حملات حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند که ارتش ملی یمن در پاسخ به تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به این کشور، یک هدف متعلق به ایالات متحده در دریای سرخ را هدف قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار