پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش به مدیرکل خراسان رضوی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت والده مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ضمن ابراز همدردی با ایشان پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام  تسلیت وزیر آموزش و پرورش به مدیرکل خراسان رضوی

متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

«یا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ إِرْجِعِی إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی

«هان ای روح آرام یافته! به سوی پروردگارت بازگرد که تو از او راضی و او از تو راضی است. پس در زمره بندگان من در آی و به بهشت من داخل شو » (سوره فجر آیات ۲۷ الی ۳۰)

برادر ارجمند؛ جناب آقای شوشتری

مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان خراسان رضوی

فقدان مادر، در واقع خاموش شدن فروغ گرما بخش کانون خانواده و اندوهی بس عظیم است، اما چه می‌توان کرد که در برابر مشیت الهی، چاره‌ای نیست جز بجای آوردن اولین شرط بندگی یعنی فرو آوردن سر تسلیم. بی‌تردید، ایمان و بصیرت مادران مکرم شهدا و یثارگران، کلید گشایش درهای رحمت، مغفرت و بهشت الهی است. مادر بزرگوار جناب‌عالی، یکی از همین بانوان معززی بودکه بستر لازم برای ایثار و قهرمان پروری درجامعه اسلامی را مهیا نمودند و چه فضیلتی بالاتر از این که، همین مادران خالقان حماسه‌ای عظیم شدند تا نهال نوپای انقلاب را به این شجره طیبه تبدیل نمایند. به حکم وظیفه، مراتب تاسف و اندوه خود از این ضایعه دردناک را صمیمانه به شما و خانواده گرامیتان تسلیت گفته و از پروردگار مهربان، مزید فضل و رحمت و ترفیع درجات در اعلی علیین را برای آن عزیز سفر کرده و طول عمر باعزت و صبر در این مصیبت بزرگ را برای تمامی بازماندگان، به همراه سلامتی و حسن عاقبت خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار