صبح امروز در برج میلاد انجام شد؛

تجلیل از ‌قهرمانان بازی‌های پارا‌آسیایی هانگژو

تهران (پانا) - آئین تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های پارا‌آسیایی هانگژو صبح امروز در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ‌قهرمانان بازی‌های پارا‌آسیایی هانگژو

‌علیرضا زاکانی شهردار تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه اعضای این شورا در این همایش حضور داشتند. غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک میزبان بازی‌های پارا آسیایی هانگژو در این مراسم بود. همچنین رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری از دیگر میهمانان این مراسم بوددند‌.

در این آئین از ۱٠۸ قهرمان پارا‌آسیایی هانگژو ‌تجلیل شد. در بخش اول این مراسم از خانواده شهدا تجلیل شد. ‌

در این مراسم از زهرا نعمتی قهرمان تیر‌اندازی، از تیم ملی والیبال نشسته ایران، ‌مدال‌آوران پاراتیرو‌کمان، پارا دوچرخه‌سواری، پاراکانو، پارا تیرو‌کمان و ساره جوانمردی قهرمان تیراندازی در هانگژو در کنار قهرمانان وزنه‌برداری، پاراشنا، تیم نابینایان و کم‌بینایان تیم ملی، گلبال مردان، ‌تیم پاراجودو‌ تقدیر شد.

شورای اسلامی شهر، شورای ورزشکاران هم است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم، اظهار کرد: کسب مدال‌های رنگارنگ برای ایران اسلامی افتخاری بزرگ است و شاهد برخی تاریخ‌سازی‌های بین‌المللی‌ برای ورزش کشور بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ‌افزود: ‌تجلیل از قهرمانان کار کوچکی در مقابل این افتخارآفرینی‌های بزرگ است.

چمران ‌تأکید کرد: شورای اسلامی شهر، شورای ورزشکاران هم است.‌ شورای اسلامی شهر و شهرداری تلاش در حوزه ورزش را وظیفه خود می‌داند.

تاریخ‌سازی قهرمانان پارالمپیک کشور قیمت ندارد

علیرضا زاکانی شهردار تهران هم در این مراسم گفت: ‌مفتخریم در جمع قهرمانان تاریخ‌ساز پارالمپیک کشور در بازی‌های آسیایی هانگژو هستم، محدودیت‌ها برای قهرمانان پارالمپیک کشور به قله افتخار تبدیل شد.

شهردار تهران افزود: تاریخ‌سازی قهرمانان پارالمپیک کشور قیمت زیادی دارد، نمی‌توان ذره‌ای از این افتخارآفرینی را جبران کرد.

زاکانی تأکید کرد: ‌ورزشکاران ما به ویژه مدال‌آوران پارالمپیک در بازی‌های پارآسیایی هانگژو، اقتدار ایران اسلامی را در دنیا نشان داد.

شهردار تهران بیان کرد: ‌‌ظرفیت‌های خوبی را برای قهرمانان پارالمپیک کشور در کنار برخی خدمات دیده شده است و امیدواریم به خوبی اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار