سرپرست فدراسیون شطرنج خبر داد:

پاداش ۵۰ میلیونی در انتظار مدال‌آوران نوجوان و جوان در آسیا

تهران (پانا) - سرپرست فدراسیون شطرنج ایران در آستانه رقابت‌های شطرنج قهرمانی رده‌های سنی آسیا، به میزبانی شهر العین امارات، از پرداخت پاداش ماهانه تا ۵۰ میلیون ریال به مدت یکسال کمک هزینه به مدال آوران نوجوان و جوان شطرنج باز ایران در این مسابقات خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پاداش ۵۰ میلیونی در انتظار مدال‌آوران نوجوان و جوان در آسیا

شهرام عظیمی گفت: طبق تصمیمی که اتخاذ شد به مدال آوران رقابت‌های شطرنج قهرمانی رده‌های سنی آسیا، که از ۲۲ آذر به میزبانی شهر العین در کشور امارات برگزار خواهد شد به مدت یکسال ماهانه، تا ۵۰ میلیون ریال کمک هزینه به عنوان پاداش تخصیص خواهیم داد.

سرپرست فدراسیون شطرنج افزود: این پاداش در راستای ایجاد انگیزه و توجه به آینده سازان شطرنج کشور، علی رغم مشکلات موجود در فدراسیون، پیش بینی شده است، تا ضمن تداوم درخشش ورزشکاران این رشته، مسیر افتخارآفرینی شطرنج بازان ایران اسلامی در سطح بین المللی هموارتر شود.

وی گفت: برای اینکه رشته شطرنج بتواند موفقیت کسب شده در بازی‌های آسیایی هانگژو و کسب مدال طلای این رقابت‌ها را تداوم بخشد و به فکر موفقیت‌های جهانی و بین المللی بیشتر باشد راهی جر توجه به نسل آینده ساز را ندارد به همین دلیل تا زمانی که به عنوان خادم در فدراسیون مشغول خدمت به مردم عزیزمان، نظام و انقلاب هستم بر توجه به این قشر تاکید خواهیم کرد و بر همین اساس هم برنامه ریزی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار