رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی:

شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان‌ جزو شهدای مدافع حرم محسوب می‌شوند 

تهران(پانا) - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نیز شهدای مدافع حرم محسوب می‌شوند چون آمده بودند به بزرگ‌مدافع حرم، تعظیم کنند که خودشان هم به شهادت رسیدند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان‌ جزو شهدای مدافع حرم محسوب می‌شوند 

‌علیرضا منادی سفیدان در مراسم یادبود شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: به سردار شهید قاسم سلیمانی، تنها در نابود کردن داعش نگاه نمی‌کنیم. چرا که آن شهید بزرگوار برای بی‌بی بی‌حرم، حضرت زهرا(س) صحنی تحت عنوان صحن فاطمیه در نجف اشرف ساخت.

وی با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان نیز شهدای مدافع حرم هستند، خاطرنشان کرد: عزیزانی که در بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی به شهادت رسیدند نیز مدافع حرم هستند و شهدای مدافع حرم محسوب می‌شوند. چون آمده بودند به بزرگ‌مدافع حرم، تعظیم کنند که خودشان هم به شهادت رسیدند.

منادی سفیدان افزود: همه می‌دانیم که دشمنان ما چقدر جلاد هستند. انواع مرگ را دیده بودیم اما کربلای دیگری در گلزار شهدای کرمان شکل گرفته و انسان را به یاد روز عاشورا می‌اندازد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: خط سرخ شهادت از دهم محرم ۶۱ هجری آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد و عزادار امام حسین(ع) هستیم و در این مسیر گام برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه دشمن در هر جبهه‌ای برای ما نقشه کشیده است، خاطرنشان کرد: همه شهدای ما دانش‌آموزانی بودند که بزرگ شدند و به شهادت رسیدند و شهدای دانش‌آموز هم دانشمندان آینده ما بودند که دشمن از ما گرفت اما دشمنان بدانند که ۱۷ میلیون دانش‌آموز داریم که یک میلیون معلم، آن‌ها را برای آینده تربیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار