به همت خیرین مدرسه‌ساز استان البرز؛

کلنگ مدرسه خیری ۱۸ کلاسه شهدای کرمان در فردیس به زمین زده شد

تهران (پانا) - کلنگ احداث بزرگترین مدرسه خیری ۱۸ کلاسه در استان البرز به نام «شهدای کرمان» در فردیس به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ مدرسه خیری ۱۸ کلاسه شهدای کرمان در فردیس به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ آیین کلنگ‌زنی بزرگترین مدرسه ۱۸ کلاسه خیری «شهدای کرمان» به همت خیرین مدرسه‌ساز استان البرز با حضور معاونین استاندار، مدیرکل نوسازی مدارس استان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان فردیس برگزار شد.

محسن پورگلیان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در آیین کلنگ‌زنی اولین و بزرگترین مدرسه خیرساز در فردیس اظهار کرد: در ایامی که منسوب به حضرت زهرا(س) است برای پاسداشت کار خیر مدرسه‌سازی، امروز 2 پروژه آموزشی با ۳۰ کلاس درس در استان البرز کلنگ‌زنی شد. اولین پروژه در محمدشهر با ۱۲ کلاس در فضایی به وسعت ۱۸۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: پروژه دوم در فردیس توسط خیرین دکتر مهدی فاطمی و مهندس محبوبی در زمینی به مساحت حدود 3 هزار مترمربع با زیربنای آموزشی ۲۷۰۰ مترمربع شامل ۱۸ کلاس درس، فضای کارگاهی، آزمایشگاهی، اداری و فضای تجمعی احداث می‌شود.

پورگلیان ضمن اشاره به نوع سایت این پروژه گفت: به لحاظ معماری، پروژه‌ای فاخر و غنی است که اعتبار این پروژه آموزشی ۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که در مدت زمان کمتر از ۲ سال در منطقه پُرتراکم دانش‌آموزی (خیابان شهیدقدیمی فردیس) احداث و به بهره‌‌‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان در حادثه تروریستی اخیر افزود: پروژه آموزشی خیرساز در شهرستان فردیس، اولین مدرسه‌ای است که در کشور به نام شهدای کرمان نامگذاری می‌شود.

هراتی، مشاور استاندار البرز در آمور آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: با توجه به تراکم و آمار جمعیتی دانش‌آموزان استان البرز به‌ویژه شهرستان فردیس که از فقر سرانه‌های آموزشی بیشتری بر خوردار است، نیاز مبرم به زمین جهت ارتقای زیرساخت‌های آموزشی در منطقه داریم که همت مدیران شهری فردیس را می‌طلبد تا جهت واگذاری آن گام‌های موثری برداشته شود.

امروز همزمان 2 پروژه آموزشی بزرگ با ۳۰ کلاس درس به همت خیرین مدرسه‌ساز استان در شهرستان فردیس و محمدشهر کرج کلنگ‌زنی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار