رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

راهیابی گروه های همخوانی قرآن کریم به مرحله نهایی مسابقات کشوری

کرج (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز از راهیابی گروه های همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان استان البرز به مرحله نهایی مسابقات کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی گروه های همخوانی قرآن کریم به مرحله نهایی مسابقات کشوری

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: در سال جاری هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی قرآن آموزان مراکز دارالقرآن در سطح استان برگزار شد که در نهایت گروه های دختر و پسر مرکز دارالقرآن حضرت مهدی(عج) ناحیه 4 کرج به عنوان نمایندگان استان البرز به مرحله کشوری معرفی شده بودند که پس از غلبه بر رقبا موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

وی با بیان این که مراکز دارالقرآن محلی مناسب و تخصصی برای آموزش های قرآنی در رشته های مختلف به ویژه حفظ، قرائت و همخوانی و مدیحه سرایی هستند، گفت: در رقابت های سال تحصیلی جاری گروه همخوانی و مدیحه سرایی دختران ناحیه ۲ کرج و پسران شهرستان نظرآباد نیز رتبه های دوم استان را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یادآوری کرد: مرحله نهایی این مسابقات به میزبانی استان هرمزگان در بهمن ماه با حضور گروه های منتخب از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار