رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها:

شهیده فائزه رحیمی تبدیل به معلم برای همگان شد

تهران (پانا) - رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت ‌‌دانشجومعلم شهیده فائزه رحیمی به ظاهر ۲۰ سال سن دارد و می‌خواست در آینده معلم شود اما امروز تبدیل به یک معلم برای همه ما شد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شهیده فائزه رحیمی تبدیل به معلم برای همگان شد

‌حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در مراسم وداع با پیکر مطهره اولین شهیده تربیت‌معلم، فائزه رحیمی اظهار کرد: در روز ویژه و مراسم خاص و برنامه متفاوتی در جمع معلمان حال و آینده نسل تمدن‌ساز و آینده‌ساز کشورمان هستیم. در این روزها باید‌ مراسم گرامیداشت مقام زن و تکریم و تبریک مقام والای زنان و دختران باید برگزار می‌شد اما امروز دوستان و یاران این شهیده، منتظر آخرین حضور ظاهری او در جمع خودشان و وداع با جسم او و قرار و وعده با روح پرفتوح او برای قوام دوستی و ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه امروز میهمان شهیده‌ای هستیم که در روز ولادت حضرت زهرا(س) میهمان ایشان شد، خاطرنشان کرد: این دانشجومعلم شهیده به ظاهر ۲۰ سال سن دارد و می‌خواست در آینده معلم شود اما امروز تبدیل به یک معلم برای همه ما شد.

حجت‌الاسلام رستمی با قرائت یک دست‌نوشته شهیده فائزه رحیمی گفت: از ۶ دی که به استقبال شهید گمنام رفته بود تا ۱۳ دی که روز مادر بود چه حرفی با خدا گفتی که به این‌ مقام رسیدی؟ همانطور که خودت گفتی شهیدانه باید زندگی کنی و همانطور که دوستانت و خانواده‌ات گفتند، در بین همه کارها معلمی و در بین همه مسیرها حجاب را انتخاب می‌کنی و تفکر توجه و حساسیت به ارزش‌های دینی داری و مسئول هستی و به عنوان مسئول زائران، عازم کرمان شده بودی و خلاصه اینکه شهیدانه زندگی کردی و شهید شدی.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: دانشجومعلم شهیده، راهگشایی را آغاز کرد. پردیس نسیبه به برکت نام این شهیده، میزبان شهید گمنام خواهد بود و نماد این شهید را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: راه شهادت، راه فاصله‌اندازنده بین حق و باطل است و موضوعی است که غل و غش در آن راه ندارد و کسی که شهید می‌شود، تمام دارایی خود را در راه خدا می‌دهد.

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه شهادت راه را به ما نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: مرگ بر منافق، یک پیام و حرکت دارد.‌ اجازه ندهید راه این شهیده گم شود و اجازه ندهید مسیر را غبارآلود کنند.‌

وی با بیان اینکه بهترین عناصر در تربیت، معلمان هستند، خطاب به دانشجومعلمان گفت: شما شهدای وطن هستید که قرار است سربازان دوره ظهور را آماده کنید و همکلاسی‌های این شهیده باید این راه را ادامه دهند. خوش به حال پدر و مادر این شهیده که چنین ‌گوهری را در دامان خود تربیت کرده و بهترین هدیه را مادر این شهیده دریافت کرده چرا که بهترین دارایی خود را به مادر عالم یعنی حضرت زهرا(س) هدیه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار