نماینده دانش‌آموزان استان سمنان در مجلس دانش‌آموزی:

نوای شهادت یکصد و چند نفر از هم وطنان خاموش نخواهد شد

سمنان (پانا) - زهرا ولی‌زاده، رئیس و نماینده دانش‌آموزان استان سمنان در مجلس دانش‌آموزی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تاکید کرد‌ نوای شهادت یکصد و چند نفر از هم‌وطنان خاموش نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نوای شهادت یکصد و چند نفر از هم وطنان خاموش نخواهد شد

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم رب شهدا و الصدیقین

با سلام و صلوات محضر امام عصر"عج" و سلام بر قلب داغدیده مادر سادات که در سالروز ولادتش قلب‌های بسیاری دوباره متولد شدند و از پس مکانی مقدس در کنار سردار و سرباز غیور وطن‌شان به سوی ملکوت بال گشودند.

امشب حاج قاسم و رفقای شهیدش میزبان صد و چندین نفر از زائرانی هستند که آمده بودند تا قلب‌هایشان را با اکسیر پاک شهادت سردار غسل بدهند و حقیقتا چه شیرین و دل‌انگیز به مقصودشان رسیدند و رفتند...

ببین چه کردی که ددمنشان خونین‌صفت حتی از بیم جذبه شهادت تو و دل‌های زلال زائرانت، باز هم دست‌هایشان را زیر بار سنگین شهادت چندین و چند دلاور برده‌اند و بار دیگر قلب ملت ایران را به شور عظیم بیداری سوق داده‌اند.

بدانید و آگاه باشید که نوای شهادت یکصد و چند نفر از هموطنانمان خاموش نخواهد شد و ندای لبیک مردم و دانش‌آموزان غیور این خاک و این راه، گوش جهانیان را کر خواهد کرد.

امروز ما دانش‌آموزان به شما وعده می‌دهیم که عزم، اراده و تلاش ما، اکنون بیش از پیش بر آن شد که در راه علم و دانش، علم بر دست و با یادآوری درس شهادت و خون مظلومان و بی‌گناهان، به سمت سکوهای جهانی حرکت کنیم و در میانه مسیرمان فریادهای بیداری بخش شهدای‌مان را به گوش آدمیان برسانیم.

منتظر باشید که انتقام سخت ما به اکنون خلاصه نخواهد شد. امروز شما در برابر میلیون‌ها دانش‌آموز و آینده‌ساز ایران قد علم کردید و اینگونه گورهای خود را کندید که آینده از آن ماست و این روزها و ساعت‌ها و وعده انتقام‌مان از یادمان نخواهد رفت...»‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار