رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش:

حرکت مذبوحانه و تروریستی گلزار شهدای کرمان، عزم ملی در مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی را محکم‌تر می‌کند

تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در پیامی، شهادت جمعی از هموطنان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۳۸۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حرکت مذبوحانه و تروریستی گلزار شهدای کرمان، عزم ملی در مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی را محکم‌تر می‌کند

متن پیام سیدمحمد طباطبائی به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

دشمن صهیونیست در امتداد جنایات خود در غزه و به خیال واهی جبران شکست مفتضحانه ناشی از عملیات طوفان الاقصی با استفاده از ایادی و اذناب خودفروخته داخلی، جنایاتی دیگر را در آستانه چهارمین سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مرتکب شد و در این عملیات کوردلانه، خون پاک زنان و مردان و کودکان بی‌گناه را بر زمین ریخت و تعدادی از هموطنان را شهید و تعدادی را مجروح کرد.

اما دشمن بداند این حرکت‌های مذبوحانه و تروریستی نه تنها هیچ خللی در اراده پولادین ملت ایران وارد نمی‌کند بلکه عزم ملی و اراده همگانی مردم را در مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی محکم‌تر و صفوف آن‌ها را فشرده‌تر می‌سازد.

دشمنان نتوانستند ارادت و عشق مردم به شهید سلیمانی را تحمل کنند و همانطور که مقام معظم رهبری و مسئولین نظام فرمودند، انتقامی سخت در انتظار آن‌ها است.

لذا بدین‌وسیله شهادت مظلومانه هموطنان را در شهر کرمان به پیشگاه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و نایب برحقش مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) و عموم ملت ایران به‌ویژه معلمان و دانش‌آموزان و خانواده‌های شهدا تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده‌های آن‌ها صبر و اجر و برای مجروحین این حادثه تلخ، شفای عاجل مسالت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار