پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در پی حادثه تروریستی کرمان

تهران (پانا) - عباس کیوانلو، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران با صدور پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در پی حادثه تروریستی کرمان

متن پیام تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران به خانواده شهدا و مجروحان حادثه تروریستی به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حادثه‌ی تلخ، غم انگیز و تأسف‌بار شهادت جمعی از هم وطنان عزیزمان در شهر کرمان به دست تروریست‌های مزدور رژیم‌صهیونیستی، امریکا، اسرائیل و هر آنکس که دستش به خون مردم بی گناه ایران در این حادثه ناگوار آلوده است، یک بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت. بدون تردید پیام روشن ملت شریف ما در پی وقوع این حادثه تاسف بار نیز همچون گذشته، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و همچنین پاسخ کوبنده و قاطع به این اقدام ددمنشانه به مسببین و بانیان آن است.

این حادثه تروریستی ضد انسانی در مسیر گلزار شهدای کرمان و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان و عاشقان دلسوخته سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در سالگرد شهادت آن مجاهد فی سبیل الله، گواهی دیگر از افکار انحرافی و تکفیری و رفتار متوحشانه و ناجوانمردانه دشمنان خبیث این کشور امام حسینی است.

امروز ملت قهرمان ایران اسلامی سرافراز تر و مستحکم تر از هر زمان دیگری، تحت امر و هدایت‌ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، از آرمان‌های مقدس خویش دفاع خواهند کرد و وقوع اینگونه تحرکات مذبوحانه تاثیری بر این اراده الهی نخواهد داشت؛ و قطعا راه و روش مکتب حاج قاسم هیچگاه از ذهن مردم آزاده جهان پاک نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این اقدام تروریستی ضد انسانی را محکوم کرده و شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف و شهید پرور ایران و خانواده‌های شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده، علو درجات آن شهیدان بزرگوار و شفای عاجل مجروحین را از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار