مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر حمله تروریستی در کرمان را محکوم کرد

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان به‌ویژه کودکان و نوجوانان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۳۸۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر حمله تروریستی در کرمان را محکوم کرد

پیام تسلیت علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان به شرح ذیل است.

«بسم رب شهدا و صدیقین

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندارید بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند

کاروان عشاق مکتب سلیمانی در سالروز شهادت آن سردار دل‌ها و بزرگمرد عرصه‌ مقاومت می رفت تا در چهارمین سال آسمانی شدنش به دست شقی‌ترین مردم روی زمین، گلزار شهدای کرمان را از خیل مشتاقان پرکند.

آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و فرزندان ناخلف آنها در منطقه، که کینه عمیقی از مجاهدان و سالکان محور مقاومت دارند، هراسناک از گسترش این مکتب آسمانی؛ با حمله تروریستی وحشیانه و کور به مردم عزیز در مسیر گلزار شهدای کرمان باعث شهادت مظلومانه و زخمی شدن تعداد زیادی از مردان و زنان و کودکان شد و دل‌ها و جانهای ما و همه آزادگان جهان را به درد آورد و بار دیگر کینه توزی، عناد و دشمنی خود را با اسلام و ملت ایران و خط مقاومت به جهانیان نشان داد.

به فرموده نبی مکرم اسلام « أشرَفُ المَوتِ قَتلُ الشَّهادَةِ » شرافت مندانه ترین مرگ، شهادت است و ملتی که شهادت دارد، مرگ و نیستی ندارد و به فضل الهی مکتب سلیمانی مسیر این حرکت‌های عظیم و حماسی برای آینده جهان را ترسیم کرده و دشمنان ما در خیال خام خود به این فکر هستند که با کشتن مسلمانان به تعبیر خودشان می توانند در مقابل خواست این ملت‌ها ‌بایستند، اما سخت در اشتباهند.

مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی عزیز، هر روز بیشتر از قبل در ذهن و جان مردمان آزادی خواه و حق طلب در سراسر دنیا رشد و نمو کرده و دشمنان بدانند که با حرکت های تروریستی و بزدلانه نمی توانند در مقابل آن ایستادگی کنند.

اینجانب به همراه تمامی فرهنگیان ولایتمدار استان بوشهر، این حمله تروریستی، ناجوانمردانه و کور را محکوم نموده و ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت هموطنان بویژه ۲۰ دانش آموز آسمانی این حادثه غمبار که الحق فرزندان عزیز حاج قاسم بودند، به خانواده های معظم و معزز شهدا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران، از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و سلامتی کامل مسالت داریم.

علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار