همایش میثاق فرهنگیان با ولایت

تهران (پانا) - همایش میثاق فرهنگیان با ولایت با همت معاونت پرورشی و تربیتی بدنی آموزش و پرورش منطقه ۶ در سالن اجتماعات مدرسه دخترانه هفتم تیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش میثاق فرهنگیان با ولایت

این همایش با حضور حمید ضیائپور، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶، آزیتا فکور، معاونت پرورشی و امور تربیت بدنی، بیژن محمدیاری، معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی، ابرهیم تقی زاده، مسؤل بسیج دانش آموزی منطقه ۶ برگزار شد.

حمید ضیائپور رئیس آموزش و پرورش منطقه ۶ ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان و آرزوی بهبودی و سلامت برای مجروحان این حادثه و با بیان اینکه این جلسه با هدف بصیرت افزایی فرهنگیان منطقه ۶ و آگاهی سازی کادر آموزشی تشکیل شده، افزود: فرهنگیان ولایت مدار امروز در اولین همایش میثاق با ولایت شرکت کردند که این همایش موجب شده تا ما با تمام میثاق هایمان تجدید و تمدید پیمان داشته باشیم،

وی ضمن اشاره به این موضوع که فتنه تنها مربوط به این زمان نیست، عنوان کرد: فتنه یکی از ناجوانمردانه ترین تدابیر دشمن بوده که از دیر باز و از زمان سقیفه فتنه سازی ها وجود داشته و امروز با تشکیل انقلاب اسلامی این جریان قوی تر شده و جریان فتنه تنها و تنها برای تاثیر گذاری بر روی ایران قوی است، چرا که امروزه ایران قوی خاری در چشم دشمنان بوده و این امر سبب شده تا ما امروز شاهد شهادت دانشمندان هسته ای و سرداران سر افرازی همچون حاج قاسم سلیمانی هستیم.

حمید ضیائپور با تأکید بر اینکه در زمان حاضر چه کسی فکر می‌کرد تا جریان فلسطین و موج طوفان الاقصی بتواند مردم دنیا را بیدار کند؟ اظهار داشت: موج طوفان الاقصی، اتفاقات نه دی، شهادت حاج قاسم و موارد اینچنینی چیزی نیست جز بصیرت افزایی، اما جریانات رسانه ای امروز باعث شده تا دانش آموزان به دنبال واقعیت و حقیقت نباشند، بلکه دنبال خوراک های بیهوده رسانه ای هستند، و این وظیفه ما است تا دانش آموزان را تبیین کنیم، چرا که نبود تبیین و بی اهمیتی به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در رابطه با جهاد تبیین باعث شده تا ما شاهد اتفاقات سال گذشته باشیم.

وی در پایان گفت: امروز برای رد شدن از فتنه ها، و گریز های د‌شمن لازم است تا با ولایت فقیه همراه باشیم، و من صمیمانه از معلمان و والدین ها خواهش می کنم تا برای دانش آموزان و فرزندان این مرز و بوم تبیین گرا باشند.

خبرنگار دانش آموز؛ مبین جوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار