برگزیدگان پویش من ولایی‌ام در نیشابور تجلیل شدند

نیشابور (پانا) - آئین تجلیل از برگزیدگان پویش من ولایی ام با محتوای دهه بصیرت در سطح شهرستان در محل دبیرستان شاهد ولی عصر (عج) نیشابور برگزار و از ۱۲ برگزیده شهرستانی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان پویش من ولایی‌ام در نیشابور تجلیل شدند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با گرامی داشت یاد و خاطره شهید دلها، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهر شهید پرور نیشابور با دو هزار و ۵۳۲ شهید، بیش از هشت استان، شهید والام مقام تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

سید مهدی قاضی افزود: این مدرسه که به نام شهداء و نام حضرت ولی عصر (عج) مزین شده، مکانی مقدس است که باید ارج نهاده شود.
وی با گرامی داشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ادامه داد: شهداء دارای ویژگی های خاصی بودند که جایگاه رفیع شهادت نصیب آنها شد.
ما نمی توانیم دریای عظمت آن بزرگان باشیم ولی می توانیم با پیروی از راه و منش آنها، قطره ای از آن دریای بیکران معرفت باشیم.

سید مهدی قاضی خاطرنشان کرد: پاس داشتن و قدردانی، تکریم پدر و مادر و تکریم معلمان از تکالیف مهمی است که با توجه به آن در مسیر اهل بیت قرار می‌گیریم و پاسداشت لطف خلق، شکرگزاری از خداوند تبارک و تعالی را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان اضافه کرد: امتحانات نزدیک است و در این فرصت کوتاه با وجود شیوه جدید امتحانات، تلاش کنید که با استفاده از ظرفیت آموزشگاه و معلمان، بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید و در حوزه های دیگر ساحت های شش گانه نیز پیشگام باشید.

خبرنگار پانا - دانش آموز طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار