سخنگوی اقتصادی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت:

رئیس جمهور به خاتمه دادن به صف مردم برای دریافت وام ازدواج تاکید کردند

سال میلادی ۲۰۲۴ فرصتی برای انعقاد قردادها تجاری و سرمایه‌گذاری است

تهران ‌(پانا) – وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت در جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی، رئیس جمهور به خاتمه دادن به صف مردم برای دریافت وام ازدواج تاکید کردند، در همین راستا، رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که اقدامات لازم برای تحقق این موضوع انجام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهور به خاتمه دادن به صف مردم برای دریافت وام ازدواج تاکید کردند

سید احسان خاندوزی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگارن در خصوص مزایای عضویت ایران در بریکس، گفت: یکی از مزایا این است که شریک‌های راهبردی تجاری قابل اطمینان حتی در شرایط تحریم برای کشور ایجاد می‌شود. در مرحله دوم برای هدف‌گذاری سرمایه گذاری کمک می‌کند یعنی کشور‌هایی که با علم به محدودیت‌های اقتصادی ایران نه‌تنها جمهوری اسلامی را به عنوان عضو یک از بزرگترین پیمان‌های قدرت‌های نو ظهور بین‌المللی پذیرفته‌اند، بلکه آماده این هستند که در سرمایه‌گذاری مشترک نیز مشارکت کنند.

وی درباره افزایش قدرت ایران با عضویت در بریکس و انتظار افزایش موفقیت‌ها در سال 2024، اظهار کرد: این همکاری‌ در هر دو جهت فرصت کم سابقه‌ای ایجاد می‌کند. با توجه به قطعی شدن الحاق ایران امیدوار هستیم که بتوانیم سال میلادی 2024 فرصتی برای انعقاد قردادها در حوزه تجاری و سرمایه‌گذاری با کشور‌های عضو بریکس باشد و همچنین شاهد افزایش سوابق و رکوردهای قبلی خود باشیم.

وزیر اقتصاد درباره وام ازدواج نیز گفت:‌ در جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی که این هفته برگزار شد رئیس جمهور به خاتمه دادن به صف مردم برای دریافت وام ازدواج تاکید کردند، همچنین این موضوع در جلسه هیات دولت نیز مجدد مطرح شد. در همین زمینه رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که اقدامات لازم برای تحقق این موضوع انجام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار