3 هزار دانش‌آموز دختر بیرجندی آغاز عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند

بیرجند (پانا) - جشن عبادت و شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن ‌با حضور ‌3 هزار دانش‌آموز دختر ‌شهرستان بیرجند در حسینیه جماران این شهرستان برگزار شد‌.

کد مطلب: ۱۴۳۷۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
3 هزار دانش‌آموز دختر بیرجندی آغاز عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند

مدیر آموزش و پررش بیرجند در این مراسم گفت: جشن تکلیف، سرآغاز فصل عبادت و بندگی و ارتباط انسان با خداوند متعال است.

مجید بهدانی افزود: جشن عبادت و شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن دانش‌آموزان دختر پایه سوم، با حضور۳۰۰۰دانش آموز دختر پایه ی سوم مدارس بیرجند، همراه با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر باحضور دانش اموزان و حضور مسئولان استان و شهرستان، در حسینیه جماران برگزار شد.

وی اظهار کرد: برگزاری جشن تکلیف به منظور تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به انجام فرایض دینی انجام می‌شود که خاطره‌ای به یاد ماندنی در اذهان دانش‌آموزان باقی می‌گذارد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند بیان کرد: این جشن مقدمه‌ای برای برقراری ارتباط دانش‌آموزان با خالق هستی است و شما از امروز در برابر خدا باید با انجام تکلیف دینی از گناه دوری کنید تا آینده خود را بسازید و سعادتمند شوید.

بهدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن کریم اظهار کرد: خواندن عبارات و آیات قرآنی به صورت شمرده و آرام از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در مورد شیوه اجرای این طرح بیان کرد: در طرح ۳۳ روزه روخوانی قرآن سعی می شود تا دانش آموزان با استفاده از روش اشاره خوانی، قرآن را آموخته و این کتاب آسمانی را به شکل صحیح و روان قرائت کنند.

خبرنگار دانش آموز‌: کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار