استان زنجان میزبان رئیس‌جمهور و هیات دولت

زنجان (پانا) - استاندار زنجان از میزبانی استان زنجان از رییس جمهور و هیات دولت در دور دوم سفر استانی طی آخر هفته جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استان زنجان میزبان رئیس‌جمهور و هیات دولت

محسن افشارچی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون سفر رییس جمهور به استان، گفت: زمان دقیق این سفر هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است.

افشارچی افزود: تلاش ما در این دور از سفر، جذب اعتبارات برای تسریع پروژه‌هاست.

وی با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استان ۲ روزه است، ادامه داد: حضور رییس جمهور در استان برکاتی از جنس گره گشایی دارد و می تواند ثمرات متعددی در پیشبرد طرح ها داشته باشد.

افشارچی با بیان اینکه از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور، تخصیص اعتبارات به طرح های حوزه راه و آب بیشترین سهم را داشت، گفت: برای دور دوم سفر نیز برنامه محور حرکت کردیم و همچنان طرح های مربوط به این ۲ حوزه سهم بیشتری را به خود اختصاص داده است.

وی به همزمانی برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز به میزبانی زنجان با سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی ها در این خصوص بخوبی صورت گرفته و مهمانان متعددی برای این اجلاس در استان حضور پیدا می کنند.

استاندار زنجان به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حوزه راه‌سازی در زنجان اشاره کرد و گفت : بنا داریم محورهای مواصلاتی استان با استانهای هم‌جوار را با دقت بیشتر و جذب اعتبار کافی بهسازی کنیم که محور دندی_تخت‌سلیمان، زنجان_بیجار و زرین‌رود_ شیرین‌سو از جمله آنهاست.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود به تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان در سفر رییس جمهور اشاره کرد و گفت: در این زمینه باید با مردم صادق باشیم و در سفر رییس جمهور بیش از هزار و ۲۰۰ واحد به فرآیند تحویل به متقاضیان رسیده و با همه زیرساخت های لازم آماده تحویل است.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان در زمینه ساخت واحدهای نهضت ملی، پیشرو است، گفت: ساخت این واحدها از کیفیت خوبی هم برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری نامه های مردمی در جریان سفر رییس جمهور اشاره کرد و گفت: در این زمینه گردش کار در سامانه به صورت دقیق انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار