معاون فرهنگی و پرورشی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

نقش اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی در هویت‌بخشی به نوجوانان

جلسه هم‌اندیشی روسای سازمان دانش‌آموزی شمال‌ غرب کشور برگزار شد‌

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هدایت و راهنمایی دانش‌آموزان را از اصلی‌ترین وظایف تربیتی دانست و بر نقش اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی در هویت‌بخشی به نوجوانان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی در هویت‌بخشی به نوجوانان

پناهعلی حسین‌زاده در جلسه هم‌اندیشی روسای سازمان دانش‌آموزی شمال‌غرب کشور در تبریز گفت: به هر اندازه‌ای که فرزندان ایران زمین را به خوبی تربیت کنیم در واقع کل دنیا را به خوبی تربیت کرده‌ایم و لذا در کار‌های فرهنگی نیز ۵ راه و رسم وجود دارد که یکی از این راه و رسم هویت است یعنی اگر خودمان را بشناسیم خدا را هم می‌شناسیم، خودشناسی مقدمه دیگر است که تربیت دانش‌آموزان از همان ابتدا تا پایه دوازدهم که دوره نوجوانی می‌شود بر عهده ما است تا نوجوانان متعهد و مستقل را به جامعه تحویل دهیم.

معاون فرهنگی و پرورشی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: انجام دادن و اجرا کردن برنامه‌های فرهنگی و هنری به هویت‌یابی دانش‌آموزان کمک بسیاری زیادی می‌کند و باعث مستقل شدن آنان می‌شود اما دانش‌آموزان به تنهایی قادر به انجام آن فعالیت‌ها نیستند بلکه نیاز به راهنمایی و هدایت دارند که در این راستا هدایت و راهنمایی آنان را ما بر عهده داریم.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی از استعدادی برخوردار هستند که اگر به موقع استعدادشان شناخته شده و اقدامات تاثیرگذار در‌خصوص شکوفایی استعداد آنان انجام بگیرد دانش‌آموزان این توانایی را دارند که به بهترین و عالی‌ترین دستاورد‌ها برسند و زیباترین اقدام‌ها را در راستای پیشرفت و رشد کشور در همه سطوح انجام دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: امید است با وظیفه‌ای که در این خصوص بر عهده داریم فرزندان ایران زمین را به خوبی راهنمایی و هدایت کنیم و به‌طوری در این دوره حساس تربیت شوند که پایبند دین، اسلام و ولایت باقی بمانند.

دانش آموز خبرنگار: سنا بهروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار