امام جمعه اسلامشهر:

حضور حداکثری همگان در انتخابات مجلس‌شورای اسلامی وظیفه مهم است

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر حضور حداکثری همگان در انتخابات و شناخت کافی از افرادی که می‌خواهند وارد مجلس شورای ‌اسلامی بشوند را دو وظیفه اساسی و مهم مردم دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۶۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور حداکثری همگان در انتخابات مجلس‌شورای اسلامی وظیفه مهم است

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام‌جمعه شهرستان‌ اسلامشهر در جریان برگزاری اجتماع نهم ‌دی که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک مهدیه اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با گرامی‌داشت دهه بصیرت و ولایت و سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: فتنه در طول تاریخ از زمان پیامبر اسلام تاکنون همراه نظام‌های اسلامی بوده و ملت وفادار ایران هم در طول دوران انقلاب‌اسلامی فتنه‌هایی را در سال‌های مختلف پشت‌ سر گذاشته است و خوش درخشیدند و مردم توانستند حق را از باطل با بصیرت تشخیص دهند.

وی بیان کرد: اکنون در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار داریم و ایامی است که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین و غزه را مورد حملات ناجوانمردانه قرار می‌دهند و عبرت از تاریخ نگرفتند و دشمنان این مردم در آستانه سقوط قرار دارند.

حجت‌الاسلام برقراری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای‌ اسلامی در اسفند 1402 تصریح کرد: مردم ما بدانند دو وظیفه اساسی برای حضور در انتخابات مجلس شورای‌اسلامی پیش روی ما قرار دارد که حضور حداکثری همگان در انتخابات و سپس شناخت کافی از افرادی که می‌خواهند وارد مجلس شورای‌اسلامی شوند، بسیار مهم است.

امام جمعه اسلامشهر افزود: در سال 88، انتخابات بهانه بود و اصل نظام مورد هدف قرار گرفت و می‌خواستند نظام اسلامی را تضعیف کنند و ضرورت دارد در دوره جدید انتخابات هم مردم ما به پشت صحنه‌های سخنان و اعمال افراد توجه کنند.

وی خاطرنشان‌ کرد: مجلس شورای‌اسلامی در دوره یازدهم دارای مصوبات خوبی از جمله طرح جوانی جمعیت، توجه به اضافه کردن حقوق سربازان و.... بود، اما نمایندگان مردم در مجلس دوازدهم می‌بایست با قدرت بیشتر در راستای حمایت از مردم و حل مشکلات تلاش کنند.

شایان ذکر است در این مراسم فرماندار اسلامشهر، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار