نمایشگاه چرخه رنگ در بیرجند به‌کار خود پایان داد

بیرجند (پانا) - مراسم اختتامیه نمایشگاه چرخه رنگ که نمونه‌هایی از آثار هنری مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری استان را به نمایش گذاشته بود، با حضور مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در نگارخانه استاد مهدی اسماعیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه چرخه رنگ در بیرجند به‌کار خود پایان داد

علی فرخنده در اختتامیه نمایشگاه نقاشی مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری استان از کیفیت و تنوع آثار هنری حاضر در نمایشگاه تقدیر کرد و گفت: این آثار نشان‌دهنده تلاش و توانایی هنرمندان استان در ارائه آثاری متناسب با هویت ایرانی اسلامی نیز هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: با توجه به سطح کیفیت آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه امکان برگزاری اکسپوی هنری در مرکز با هماهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور دیده شدن بهتر آثار در سطح ملی وجود دارد.

وی در ادامه از ایجاد هماهنگی لازم با هدف حضور اساتید، مفاخر و مشاهیر برجسته بومی در تاریخ ٣٠ دی ماه در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد در این رویداد استقبال خوب و به یاد ماندنی از این بزرگان بی‌بدیل داشته باشیم.

فرخنده افزود: همچنین دو اقدام در دست اجرا برای ماه‌های آینده تحت عنوان «همایش ملی بزرگداشت ابن حسام خوسفی» و «جایزه ملی سواد رسانه‌ای استاد معتمدنژاد» وجود دارد که می‌تواند منجر به شناساندن ظرفیت‌های استان در سطح کلان بشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار