درخشش معلمان البرزی در جشنواره بین المللی فیلم رشد

کرج (پانا) - دو معلم جوان و فرهیخته فیلمساز و مستندساز استان البرز موفق به کسب جوایز جشنواره بین المللی فیلم رشد شدند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش معلمان البرزی در جشنواره بین المللی فیلم رشد

هر ساله سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش به منظور انتخاب برترین فیلم های آموزشی اقدام به برگزاری جشنواره فیلم رشد می کند. جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با هدف شناسایی، معرفی و حمایت از برترین آثار در عرصه فیلم و سینما که دارای طراحی آموزشی هدفمند و کاربردی با بیان خلاقانه و اثربخش برای پشتیبانی از عرصه تعلیم و تربیت اسلامی هستند، بستری مناسب برای فیلمسازان، نویسندگان و تاریخ نگاران ملی و بین المللی تا با به اشتراک گذاشتن همه ظرفیت‌ها، زمینه تحقق این هدف متعالی را برای کودکان و نوجوانان فراهم آورد.

مفتخریم اعلام کنیم در پنجاه و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد دو معلم جوان و فرهیخته فیلمساز و مستندساز استان البرز موفق به کسب جوایز این جشنواره شدند.

مصطفی کرملو، دبیر مقطع متوسطه دبیرستان شهید همت شهرستان نظرآباد با حضور خود در این جشنواره و با ارائه فیلم کوتاه با موضوع تکریم معلم توانست جایزه بخش ویژه این جشنواره را از آن خود کند.

در بخش فرهنگیان فیلمساز جشنواره، حدیث نریمانی هنرآموز هنرستان چمران شهرستان نظرآباد با ارائه مستندی کوتاه تحت عنوان قدم های محکم موفق به کسب رتبه اول این بخش از جشنواره بین المللی فیلم رشد شد.

خبرنگار: النار فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار