برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شهدا نیاز جامعه است

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه دو در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی گفت شرکت در مراسم بزرگداشت شهدا نه تنها برای دانش‌آموزان و نسل جوان و نوجوان بلکه برای سایر اقشار جامعه یک نیاز است و باعث می‌شود ما فراموش نکنیم چه فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌هایی صورت گرفته تا کشور ما پابرجا و استوار بماند و ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم بزرگداشت مقام شهدا نیاز جامعه است

یاسر وطنی ادامه داد: روایت‌گری هم‌نسل‌های شهدا از زندگی ساده آن‌ها و رابطه خالصانه آن‌ها با خدا و اولیای خدا و روابط آن‌ها با اطرافیان خود، ما را با مسیر رشد و تکامل یک انسان از یک زندگی عادی و روزمره تا رسیدن به درجه عالی شهادت آشنا می سازد.

وطنی افزود: یک شهید در مسیر زندگی خود شهید زندگی کرده تا در نهایت به درجه شهادت رسیده است؛ شهدا مانند ما زندگی عادی داشته و مسیری که طی کرده اند تا به درجه شهادت رسیده‌اند باید الگوی رفتاری ما قرار بگیرد و قطعا دعای پدر و مادر و رضایت آنان در این مسیر پشتوانه ما خواهد بود.

وی در پایان ضمن تکریم مقام حضرت ام البنین(س) و مادران شهدا تقارن این ایام با حماسه نهم دی‌ماه را برای همه دانش‌آموزان و نسل جوان و نوجوان فرصتی مناسب برای رشد و بصیرت‌افزایی دانست.

دانش‌آموز خبرنگار: ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار