شهدا با انتخاب‌های درست و از خود گذشتگی و کار برای رضای خدا ستاره شدند

مشهد (پانا) - ایثارگر دوران دفاع مقدس و راوی خاطرات شهیدان در اجتماع فرزندان حاج قاسم ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد شهدا ستاره نبودند و نباید شخصیت و سیره زندگی آنان را دست‌نیافنی بدانیم، بلکه آنها مثل ما زندگی می‌کردند و با انتخاب‌های درست و از خود گذشتگی و کار برای رضای خدا ستاره شدند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
شهدا با انتخاب‌های درست و از خود گذشتگی و کار برای رضای خدا ستاره شدند

جواد فولادیان افزود: شهدا باور عمیقی به حضور امام زمان (عج) در بین خود و امدادرسانی آن حضرت در سختی ها داشتند و این نیروی ایمان بود که غیر ممکن های زیادی را در جبهه ها ممکن می ساخت.

وی ادامه داد: شهدا زندگی ساده و بی تکلفی داشتند و مانند ما انسان های معمولی بودند آنها دغدغه غیبت حضرت ولی عصر(عج) را داشتند و با ارتباط قوی که با آن حضرت داشتند مسیر رشد فکری را طی کردند و از انسان های معمولی به ستاره تبدیل شدند.آنها نسبت به جامعه و مشکلات آن بی تفاوت نبودند و برای حفظ حجاب و حرمت های دینی در میان مردم جان خود را فدا کردند.

فولادیان با بیان خاطرات شهدای دانش آموز خاطرنشان کرد: بسیاری از شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در سنین جوانی و نوجوانی بودند و با درک بالای خود و پیروی از حضرت قاسم (ع) با اصرار در جبهه حاضر می شدند.

وی در پایان تاکید کرد: ما نیز می توانیم با برقراری ارتباط قوی با امام زمانمان و بی تفاوت نبودن نسبت به هم مانند شهدا ستاره شویم و راه آنها را ادامه دهیم.

لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی با نام اجتماع فرزندان حاج قاسم به همت آموزش و پرورش ناحیه دو در دارالقرآن مرکزی با حضور معاونت پرورشی استان خراسان رضوی، ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه دو و جمعی از مسئولین استانی و ناحیه و جمعی از دانش آموزان مدارس دخترانه ناحیه دو و مدیران و معاونین برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان با اجرای برنامه هایی نظیر نمایش، سرود و دکلمه خوانی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و باخواندن بخش هایی از کتاب "حاج قاسم سلیمانی" به قلم نرجس شکوریان فرد، به مرور خاطراتی از زندگی سردار سلیمانی پرداختند.

دانش آموز خبرنگاران : ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار