جشنواره امید فردا در تربت جام برگزار شد

تربت جام(پانا) - چهل و دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان‌ مقطع ابتدایی با عنوان"امید فردا" در کانون های تربیتی فرزانگان و هنر و اندیشه آموزش و پرورش شهرستان تربت جام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره امید فردا در تربت جام برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تربت جام‌ طی بازدید از برگزاری این‌جشنواره عنوان‌ کرد: چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در رشته های آفرینش های ادبی ، رسانه و فضای مجازی و هنرهای دستی تجسمی با حضور باشکوه دانش‌ آموزان‌مقطع ابتدایی دختر و پسر شهرستان تربت‌جام برگزار شد.

مهدی عرب افزود: دانش آموزان‌مقطع ابتدایی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و پس از داوری آثار توسط داوران جشنواره، دانش آموزان برگزیده مرحله غیرحضوری، جهت رقابت به مرحله حضوری دعوت شدند.

معاون‌پرورشی و تربت بدنی آموزش و پرورش تربت جام گفت: این جشنواره در مقطع متوسطه اول و دوم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در شهرستان‌تربت جام‌ کانون های تربیتی فرزانگان و هنر و اندیشه آموزش و پرورش است که از مرحله شهرستان تا مرحله کشوری مسئولیت برگزاری این‌جشنواره را به عهده دارند.

وی تاکید کرد: این جشنواره در ذیل هدف پایه ای "نشاط" برنامه فراگیر پرورشی و با رویکرد "هر دانش آموز یک‌مسابقه" برگزار می شود.

خبرنگار: عفت عطاردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار