مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

افتتاح مدرسه در مناطق نیازمند و متراکم از دانش‌آموز انجام می‌شود

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد در سه‌شنبه‌های امید افتتاح مدارس کاملا حقیقت دارد و در مناطق بسیار نیازمند و متراکم از دانش‌آموز مدرسه افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۵۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه در مناطق نیازمند و متراکم از دانش‌آموز انجام می‌شود

سید امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: در این ایام در خدمت فرماندار و مسئولین استان، پیگیری‌ها و پشتیبانی‌ها و حمایت‌های خوبی داشتیم تا بتوانیم نیازهای اساسی آموزش و پرورش را رفع کنیم که یکی از این نیازها کمبود مدرسه است و اگر حمایت‌ها نباشد قطعاً با مشکلات و موانع خیلی زیادی رو به رو خواهیم شد.

وی مطرح کرد: دو نکته مهم در رابطه با سه‌شنبه‌های امید لازم به ذکر است. نکته اول این است که افتتاح این مدارس کاملا حقیقت دارد و برای مثال، در سال تحصیلی جدید مدارسی که در سه‌شنبه‌های امید افتتاح شدند هیچ دانش آموزی نداشتند و افتتاح مدارس واقعی است.

شوشتری عنوان کرد: نکته دوم این است که در مناطق بسیار نیازمند و متراکم از دانش آموز مدرسه افتتاح می شود در افتتاح یکی از مدارس شاهد بودیم زمانی که مدرسه افتتاح شد، با وجود اینکه چند ماه از سال تحصیلی می‌گذشت هجوم سنگینی از دانش آموزان برای ثبت نام از آن منطقه آمدند که هنوز در مدرسه‌ای ثبت‌نام نشده بودند و این نشان دهنده این است که در نیازمندترین و مهم‌ترین مناطق بحرانی، مدارس را افتتاح می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: تشکر می کنم از کسانی که این اخبار مهم، امیدوار کننده و ارزشمند را منتقل می‌کنند. خبرنگاران و زحمتکشان عرصه خبر متفاوتند و سلیقه‌ها و نحله‌های مختلفی دارند. در جامعه‌ بسیار پرتلاش و امیدوارکننده ایران که باید ما امید را تزریق کنیم، توقع داریم آنچه که زحمت کشیده می شود را منتقل کنید. ما در سطح شهر و کشور شاهد اقدامات ارزشمندی هستیم که در حال انجام شدن هستند ولی آنچنان که باید به جامعه منتقل شود، منتقل نمی‌شود.

شوشتری ادامه داد: خبرنگاران و زحمتکشان عرصه خبر، امانت‌دار و خط مقدم جهاد تبیین هستند از خبرنگاران محترم تشکر وافر دارم و امیدوارم همه‌ آن عزیزان موفق باشند و آنچه را که به عهده دارند به نحو احسنت انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: ما افتخار می‌کنیم که توفیق داریم در خدمت همه زحمت‌کشان باشیم و در افتتاح این مدارس شرکت کنیم و شرایطی را برای همکاران و دانش آموزان عزیز ایجاد کنیم که فضای مناسب‌تری در شأن تعلیم و تربیت باشد.

دانش آموز خبرنگار: الناز حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار