فعالین سوادآموزی آذربایجان شرقی معرفی شدند

تبریز(پانا) - منطقه اهر، ناحیه چهار تبریز و منطقه ملکان به دلیل تقویت حوزه سوادآموزی و کسب رتبه برتر از نظر کمی در جذب، نگهداشت و شناسایی افراد بی‌سواد بعنوان مناطق و نواحی فعال حوزه سوادآموزی استان آذربایجان شرقی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۴۳۵۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالین سوادآموزی آذربایجان شرقی معرفی شدند

مسعود سعادتی در ویژه برنامه گرامیداشت هفته سوادآموزی با بیان اینکه نهضت سوادآموزی آذربایجان شرقی همیشه یکی از حوزه‌های سرآمد و الگوی سایر مناطق کشور بوده است، گفت: نهضت سوادآموزی در شاخص‌های توسعه و پیشرفت کشور نقش بسزایی دارد‌ و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت نیز بر اساس این شاخص انجام می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری تمامی مناطق استان در پیشبرد اهداف نهضت سوادآموزی و ارتقا و بهبود کیفیت سوادآموزی، خاطرنشان کرد: ایجاد تغییر و تحول و پیشبرد اهداف به تنهایی ممکن نبوده و همکاری تمامی عوامل مجموعه و بهره‌مندی از نیروهای متخصص و نیروی انسانی توانمند و کارآمد را می‌طلبد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه میزان باسوادی نیز یکی از شاخص‌های توسعه به شمار می‌آید، بهبود شاخص‌های باسوادی در کل جمعیت، باسوادی بانوان و کاهش چشمگیر فاصله فاحش با‌سوادی زنان و مردان در دوران قبل از پیروزی انقلاب را از دستاوردهای بسیار مهم جمهوری اسلامی ایران، برشمرد.

وی تاکید کرد: خدمات نهضت سوادآموزی در ۴۴ سال گذشته نباید نادیده گرفته شود؛ امروز نهضت سوادآموزی با همراهی معاونت آموزش ابتدائی استانمان اقدامات قابل توجهی را در زمینه پایش باسوادان و بی‌سوادان و انسداد مبادی بی سوادی انجام داده است‌.

گفتنی است، از منطقه اهر، ناحیه چهار تبریز و منطقه ملکان به دلیل تقویت حوزه سوادآموزی و کسب رتبه برتر از نظر کمی در جذب، نگهداشت و شناسایی افراد بی‌سواد با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین کریم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار