مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

تکمیل 550 پروژه نیمه تمام آموزشی تا پایان دولت سیزدهم

اسکو (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به وجود ۵۵۰ پروژه نیمه تمام آموزشی گفت ۲۰۰ مورد از این تعداد در دولت سیزدهم تکمیل شده و به تازگی در شورای برنامه‌ریزی استان ۳۰۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری برای مدرسه‌سازی در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۵۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل 550 پروژه نیمه تمام آموزشی تا پایان دولت سیزدهم

مسعود سعادتی با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگی، آموزشی و تربیتی و موقعیت جغرافیایی شهرستان اسکو به ویژه شهر جدید سهند، گفت: رویکرد استان در توسعه فضای آموزشی بسیار جدی است و به تازگی در شورای برنامه‌ریزی استان ۳۰۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهور برای مدرسه سازی در نظر گرفته شده که سه مورد آن برای شهرستان اسکو بوده و دو مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در شهر جدید سهند پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی ادامه داد: بیش از یک هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای مدرسه‌سازی در استان اختصاص یافته است که نشان از توجه ویژه دولت به توسعه فضای آموزشی دارد.

سعادتی با اشاره به وجود ۵۵۰ پروژه نیمه تمام آموزشی، گفت: ۲۰۰ مورد از این تعداد در دولت سیزدهم تکمیل شده است و بخش قابل توجهی از این تعداد تا پایان دولت و با تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده، تکمیل خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه خوشبختانه دغدغه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در همه بخش‌های مدیریتی استان وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به قدمت فرهنگی شهرستان اسکو این نگاه ویژه‌تر است.

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که موضوع‌های حقوقی بین املاک در دو نهاد با تشکیل جلسه‌های مستمر در سطوح مختلف حل شود.

حسین فیروزی، فرماندار اسکو نیز در ادامه با اشاره به اینکه کیفیت آموزشی با سرانه آموزشی نسبت مستقیمی دارد، گفت: تمرکز عمده مدیریت شهرستان در حوزه تعلیم و تربیت برای توسعه فضای آموزشی است تا تعداد دانش آموزان در کلاس های درس به استاندارد های لازم نزدیک شود.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی دانش‌آموزان از فضاهای مناسب برای فعالیت های ورزشی و فرهنگی، بیان کرد: مشکلات مختلف حقوقی بعضی از ساختمان‌ها موجب می‌شود ظرفیت‌های موجود، بهره‌وری کافی را نداشته باشند.

حجت الاسلام کاظم حافظ‌نیا، امام جمعه شهرستان اسکو نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از مکان‌های تربیتی و فرهنگی به ویژه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، خواستار رسیدگی سریع‌تر به املاک دارای مسائل حقوقی شد.

دانش آموز خبرنکار: امیرعلی قادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار