جوان ثروتمند ترین ایرانی چه کسی است

تهران(پانا)با خواندن زندگینامه افرادی که امروزه با عنوان «ثروتمندترین ایرانی های جهان» از آن‌ها یاد می‌کنیم، می‌فهمیم که سرمایه‌گذاری درست، می‌تواند بنای یک موفقیت مالی را به درستی بچیند. به زندگی این افراد نگاه کنید. تمام آن‌ها در بزنگاه‌های درست، با تحقیق و جست‌وجو و شناخت بازار هدف خود، بر یک موضوع خاصی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۳۴۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جوان ثروتمند ترین ایرانی چه کسی است

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی پیش آمده ما به دنبال راهی برای سرمایه گذاری بی خطر و حفظ ارزش پول و سرمایه‌ خود هستیم. داشتن استراتژی به منظور سرمایه‌گذاری بی خطر در شرایط نابه‌هنجار کنونی بسیار مهم است.

در این بخش یکی از ثروتمند ترین جوانان ایرانی را به شما معرفی میکنیم که با استراتژی خاص خود به عنوان ثروتمندتدین جوان ایرانی شناخته میشود، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرزاد وجیهی شناخته شده ترین تریدر که نه‌تنها در فارکس بلکه در زمینه معاملات و سرمایه‌گزاری های بازارهای بین‌المللی، بانکی، املاک، مستغلات به ثروت هنگفت بالای سه و نیم میلیون دلار دست یافته است.ایشان در سال 1367 در تهران به دنیا آمد.
وی همراه خانواده در اهواز زندگی میکرد، برای شروع، وارد کسب‌وکار خانوادگی‌شان در اهواز شد.
تجارت خودروهای سبک و سنگین؛ مسیر این بیزینس با توجه به شرایط اقتصادی آن دوران خیلی خوب پیش نرفت.
ولی او عادت نداشت خودش را وابسته به یک مسیر کند یا در جا بزند، ذهنش به‌سوی افق‌های متفاوتی پر می‌کشید که خیلی دورتر از جریان فکری همسالان و هم‌دوره‌هایش بود.
سپس شروع به سرمایه گذاری در بازارهای مالی کرد، خرید و فروش طلا و دلار. این مرحله برایش پر از تجربه بود و یادگیری، طعم اولین شکست و اولین پیروزی در معاملات را آنجا و همان زمان چشید، اما دست از تلاش نکشید و پیش رفت.
وجیهی با حجم بسیار بالای معاملات روزانه ۱۰ میلیون دلارنه‌تنها به‌عنوان برترین تریدر ایرانی میباشد، بلکه در میان ثروتمند ترین های دنیا نیز جای گرفته است.وی در سایت معروف و معتبر MQL هم‌ردیف برترین تریدرهای جهان قرارگرفته است، و موجودی حساب معاملاتی متصل به وب‌سایت ام کیو ال و نیز اطلاعات حساب معاملاتی‌اش موردتوجه قرارگرفته است.
بین سال های 1393 تا 1398 در بازار های داخلی طلا ، دلار و سکه ایران فعالیت گسترده ای داشت،اتاق های سرمایه گذاری راه اندازی و سرمایه گذاری های کلانی کرد و سپس وارد بازار های بین‌المللی شد و سپس از تهران راهی استانبول ، استکهلم و اکنون ساکن لندن است.
وی در حالی که شرکت و املاک زیادی دارد که در کشورهای مختلف پراکنده هستند و ارزش آن تاکنون محاسبه و رسانه ای نشده اند.و اکنون در معاملات فارکس و بورس های بین المللی فعالیت دارد، به طوری که گفته می شود سودهای میلیاردی به جیب می زند ، به همین دلیل به طور قطع ثروتمندترین جوان ایرانی می باشد.

انتهای پیام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار