شوراهای دانش آموزی باید فراتر از مدرسه تلاش کنند

نیشابور(پانا) -مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور در اولین جلسه معارفه و هم اندیشی دوازدهمین دوره شورای دانش آموزی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور گفت:منتخبان شهرستان علاوه بر عملکردی که در سطح مدرسه خودشان دارند باید فراتر از مدرسه یعنی برای ۸۵ هزار دانش آموز در سطح شهرستان تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۴۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش آموزی باید فراتر از مدرسه تلاش  کنند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیشابور در گفت و گو با پانا گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی با منتخبان شوراهای دانش آموزی و صحبت در خصوص برنامه های آموزش و پرورش در حیطه ها و ابعاد مختلف سبب می‌شود هم دانش آموزان نظرات و ایده های خودشان را بیان کنند و هم ما توضیحات و انتظاراتی که از دانش آموزان عزیز داریم مطرح کنیم.

سید مهدی قاضی افزود: این گونه جلسات قطعا می تواند موجب آشنایی بیشتر نمایندگان شورای دانش آموزی شهرستان با وظایف خود و بهبود عملکرد آنان شود.

وی با توجه به اینکه هر کدام از این دانش آموزان اول باید در مدرسه خودشان منشاء خیر و برکت باشد و بتوانند مدرسه خودشان را در چارچوب مقررات مدیریت کنند، ادامه داد: منتخبان شهرستان علاوه بر عملکردی که در سطح مدرسه خودشان دارند باید فراتر از مدرسه یعنی برای ۸۵ هزار دانش آموز در سطح شهرستان تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد: خیلی از برنامه ها و کارها با کمک منتخبان شورای دانش آموزی انجام می شود و همه ی این دانش آموزان در برنامه های بزرگی مانند دهه ی فجر، اعتکاف دانش آموزی و علمی و بسیاری از برنامه های دیگر می توانند وارد کار شوند، ایده پردازی کنند، طرح بدهند و هم نظر دانش آموزان را به مسئولین منتقل کنند.

دانش آموز خبرنگار: میترا باری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار